Roxio 10.2 werkt niet meer installeert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Ik gebruik al jaren Roxio 10.2 zonder problemen, maar sinds deze week werkte hij niet meer. Dus heb ik de originele disc gepakt en heb laten openen .exe. Echter hij installeert niet meer op de goede manier. De ene keer zegt ie klaar, maar staat er niks op. De andere keer is hij corrupt. Aan de cd kan het niet liggen. Deze is origineel.

Kennelijk is er iets op mijn system niet helemaal meer goed. Wie weet raad?

:( Werk je ook met Roxio al jaaren op dezelfde windows ? en als maar nu andere windows is, Roxio is wel compatibel mee ?

P.S. Via hdwwiz command lukt ook niet ?? :( hdwwiz als je bij uitvoeren intypt zal je zien waar ik over heb :D

En als maar op geen enkel manier installeren lukt, probeer maar even schijf voorzichtig schoonmaken lukt nog steeds niet ?? dan is schijf wel ( ! ! ) beschadigd ..

Schoon maken met een licht vochtig, niet pluizend doekje ( ev als je hebt spec. CD-DVD schoonmaak middel, of koperpoets bijv. ), je moet alleen niet ronddraaien binnen naar buiten, anders kan dat een evt. schijf beschadigen en maken dat schijf niet meer speelt.

Kijk ev. ook deze handige tips -->> http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=diverse&label=Bekraste cd

Laatst bewerkt:
Windows 7 is hetzelfde. Schijfje is brandschoon.

hdwwiz weet ik niet hoe het werkt. Kan hem uitvoeren, maar de cd zit natuurlijk in F. En wat moet je dan hebben voor bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan