roze streepjes door afbeeldingen op internet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SenoritaSka

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2003
Hallo allemaal!

Ik heb een probleem waar ik nogal gek van word.
Als ik op internet bezig ben en ik heb verschillende sites openstaan dan gebeurt het vaak dat de afbeeldingen op die sites ineens allemaal roze dunne streepjes vertonen.
Op 'Vernieuwen' klikken heeft geen zin, het blijft er zo lelijk uit zien!!!!

Weet iemand wat ik hier aan kan doen>>>?

Alvast bedankt!

De videokaart is een Voodoo2 3d Accelerator
en intern geheugen ehm....
ik heb 156,0 MB Ram en 3.3. GB 'ruimte'

Ik heb al tijden deze videokaart en het is een probleem van de laatste tijd...ik hoop niet dat het daaraan ligt want die videokaart heeft me al heel wat ellende gekost dit jaar. Ik wilde er graag een nieuwe in om een spel te kunnen spelen maar ik heb een packard bell pc en die hebben het zo gespeeld dat je er amper wat in kunt uitbreiden!

Als je meer info nodig hebt : let me know!

De enigste info die ik je kan geven is:
Heb hier ooit ook een pc gehad met hetzelfde probleem en een op Voodoo2 gebasseerde kaart en heb daarbij geprobeerd andere (oude en nieuwe) drivers, andere directX versies, hardware versnelling uitzetten, diverse internet opties voor afbeeldingen(slim rasteren enzo), diverse bios instellingen kortom alles wat je maar kan proberen.
De oplossing was........helaas een andere kaart erin (zelfs met minder geheugen, maar het probleem was weg)
Ik heb het vermoeden dat het een combinatie is van moederbord (chipset) en de VGA chipset (voodoo2 dus) die niet lekker samengaat.

Ja ik heb zelf ook al meerdere instellingen zitten veranderen..niks helpt..
Als ik een flinke smak geld heb dan is het eerste wat ik koop een goeie MERKLOZE pc waarin je zelf alles kan inbouwen.. scheelt een hoop ellende ;)

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan