RPG Game maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiktuk

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Ik wil al heel lang een RPG maffia game maken!

Hoe werkt dat?

GEEN HALVE ANTWORRDEN ZOALS: EERST PHP LEREN TIKKIETUKKIE...

Wat wil je dan? Een stap-voor-stap-handleiding?

Eerst HTML leren, dan PHP leren, dan mySQL, daarna eventueel nog javascript en als je ook nog meer dan 3 leden wilt, zou ik beginnen met een heel goed ontwerp voor je game want als er iets is waar er al teveel van zijn, dan zijn het maffia RPG games.

Goedzo.

Als je tegen een specifiek probleem aanloopt, laat het ons dan weten.

Ik moest lachen:

Ging het bij iedereen maar zo makkelijk :D

Hahaha inderdaad, agja vroeger wou ik ook altijd van zulke sites maken maar nu ik meer verstand van heb gekregen wil ik het dus echt niet anders zou ik een half jaar opgesloten moeten zijn in mijn hokje. (beetje overdreven).

maar wacht effe...
Als je dat helemaal alleen doet, pff dan ben je lang bezig.
Want een goede RPG is niet in een paar maandjes klaar (als je dan eerst alles moet leren ben je alleen nog langer bezig).
En dan hopen dat je winst maakt.

ps. ik heb gehoort dat kinderen van 12 die een normale, goede site maken op hun 20 miljonair zijn. (gehoord en gelezen)

succes

@cars

Het betekent niet dat als je zo een site wil maken dat je je een half jaar in een hokske moet opsluiten.

Ik ben ook al een heel tijdje bezig met zo een game maar ik werk er alleen aan als ik er echt tijd voor heb (zit ook met school (unief)) dusja daarmee duurt het wel wat langer maar het komt er wel.
Heb er trouwens al heel veel dingen van php door geleerd. Door gewoon al doende bezig te zijn.

ten eerste het was ook een grapje. :P

Maar het kost gewoon veel tijd om zoiets goed te maken, als je versie 1 af heb dan ben je meestal niet klaar want gebruikers willen altijd meer en meer. Dat betekent dus updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan