rpg maker probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker58

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
hallo ik heb rpg maker gedownload op www.download.cnet.com maar ik weet niet met welk programma ik hem moet openen kennen jullie nog een site waar je een goeie rpg maker kunt downloaden wil je hem dan geven:o

dat zal wel zo zijn

dat zal wel zo zijn maaruh met welk programma moet ik hum openen

Gebruikt u Windows vista of Windows xp ?

In geval van Windows xp, kunt u op de bovenstaande link klikken, het progamma dowloaden, het bestand openen met winzip of winrar,
dan ziet u 2x een mapje RPG-maker, en dan een map met en dan een 2 mapjes en een .exe bestand.
open het mapje setup 1 en voer het progamma RTP_standard_102.msi , open dan het mapje setup 2 en voer het bestand RPGXP_102a.msi uit. als het goed is moet het progamma RPG maker XP nu in het lijstje staan van alle progamma's ( Start -> alle progamma's )

Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
bedankt maar...

heel erg bedankt maar weten jullie toevallig ook hoe je een pokemon rpg maakt?
alfast heel erg bedankt

Tja, lijkt mij dat je dan gewoon het originele spel zo goed mogelijk probeert na te maken met het programma dat je gebruikt. Hoe je dat wilt doen is geheel aan jou.

ja oke dat is begrijpelijk

ja oke dat is begrijpelijk dat dacht ik eerst ook al maar ik weet alleen niet hoe je dat menu enzo krijgt je weet wel en dan ook nog eenser voor zorgen 6 verschillende pokemon en een trainer en dan nog een pc als pokemon opslag weet je wel die klijne details.

Een game maken is niet makkelijk en zeker niet als je iets na probeert te maken. Probeer het op je eigen manier op te lossen met wat er berschikbaar is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan