Rs-232 Adapter 2xpoort Pci (22084)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivopoelen

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Hallo,

Ik heb een nieuwe pc, alleen nu zitten er geen com-poorten meer op. Omdat ik nog een pci-kaartje had liggen met 2 compoorten erop, heb ik deze in de pc-gezet. Alleen nu heeft xp-pro er geen goede drivers voor. Heeft iemand misschien enig idee, waar ik drivers hiervoor kan halen. Ik heb ook geen merk, of wat dan ook, omdat er niets op de kaart staat.

Wel heb ik precies dezelfde kaart op internet gevonden, tenminste ik zie geen verschillen.

http://www.klerkcomputers.nl/index.html?target=zsbzuCOMPONENTENzszpbzuControllerszpAdapters.html

Op deze site is het de: RS-232 ADAPTER 2XPOORT PCI (22084)

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Ivo

staat er geen fcc nummer op dat kaartje

Lijkt mij eerder een configuratiefout dan een gebrek aan drivers. Drivers genoeg in XP, zoveel verschillende chips worden er niet gebruikt voor COM-poortjes en daarbij zijn ze vaak allemaal UART compatible.

Geplaatst door Tiborv
Lijkt mij eerder een configuratiefout dan een gebrek aan drivers. Drivers genoeg in XP, zoveel verschillende chips worden er niet gebruikt voor COM-poortjes en daarbij zijn ze vaak allemaal UART compatible.

?????

Als je ook even vertelt wat je niet snapt, dan kan ik gedetailleerde info geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan