RSS Feed MODX

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoukeWeening

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hoi,

Ik ben bezig met een nieuwe website voor een volleybalvereniging. Nu wil ik natuurlijk graag de standen per team op de website bijhouden maar niet handmatig. De NEVOBO heeft hiervoor wel een RSS feed: http://www.volleybal.nl/application...mat=rss&type=poule&standen=3AH&iRegionId=5000 maar deze output wordt als tekst weergegeven en niet netjes in een table o.i.d. dus daardoor moeilijk te stijlen.

Is hier wat voor te verzinnen? of zijn daar oplossingen voor? Ik bouw de website met MODX Revolution (cms).

Ik ben benieuwd of hier mooie oplossingen voor zijn... :)

Heeft MODX niet een module of extensie of iets dergelijks
waarmee je wel op een 'mooie' manier RSS-feeds op een website kunt weergeven?

Lijkt me tegenwoordig redelijk standaard voor een CMS.

Er zijn wel RSS feeds module's... Maar die geeft geen mooie lijst terug die goed op te maken is. Geeft alleen maar tekst terug gescheiden door komma's... Vandaar mijn vraag.

MODX heeft hier een prima extensie voor: getFeed. Door middel van zogenaamde template [chunk] kun je de output geheel naar eigen believen opmaken.
Zie documentatie hiervoor.

Ik heb redelijk veel ervaring met MODX, laat me maar weten als ik iets kan betekenen.

Wederom een topic met een reactie welke langer dan 3 maanden geleden is geplaatst. Gelieve op de data letten voor je reageert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan