RTL Gemist - werkt niet vanuit buitenland // proxy help

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramsel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
55
sinds deze week werkt RTL gemist niet meer vanuit het buitenland! had het probleem van de zomer ook met de tour de france die ik wilde kijken op de NOS.

nu lees ik op internet steeds iets over een proxy die je kunt gebruiken om de website te laten denken dat je in een ander land ben. maar krijg dit helaas nog niet werkend. kan iemand uitleggen hoe en of dit werkt die proxies? vast bedankt. het is wel jammer voor alle nederlanders in het buitenland die juist die link met nederland niet willen verliezen en wat programmas willen blijven kijken, dat dat nou juist niet meer kan.
 
jullie land doet dat ook hoor ^^

jullie tv-zenders doen dat ook hoor :p

wou ik tennis kijken, zei ie alleen Nederland mag binnen JIJ NIET ! :D

ik weet een programma genaamd Hotspot schield werkt echter alleen voor de VS.

dus ik hou m'n ogen open voor deze vraag ^^
 
Hotspot shield werkt voor Amerikanen die in het buitenland hun (amerikaanse) zenders willen bekijken via internet.
De vraag hier is juist omgekeerd : Nederlanders die in het buitenland hun (nederlandse) zenders willen bekijken. Zoals met name de uitzending gemist van "The bold and beautiful" die afgeschermd zijn voor het buitenland. M.a.w. je kan dit alleen in Nederland bekijken.
 
heb jij al een programma gevonden?? ik woon in turkije en wil graag de nederlandse series kijken maar lukt niet :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan