Ruimte can de C: schijf verdwijnt zomaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is precies zoals Snijworst schrijft. Dat Advanced System Care staat slecht bekend. Je moet altijd een goede 'totaal' beveiliging hebben en in combinatie met MBAM is dat voldoende. SuperAntiSpyware heb je in principe niet nodig.

Met FileHippo.com Update Checker en Secunia PSI kun je goed de programma's up-to-date en veilig houden.
Een zeer goede totaalbeveiliging is NIS (Norton Internet Security) betaald, zeer laag CPU- en geheugen gebruik.

Ik spreek alle talen behalve BEtalen. Geen enkele antivirus werkt 100%. Ze laten allemaal wel eens een steekje vallen dus waarom betalen...

Ik gebruik zelf AVG Free en laat de boel soms online scannen met HouseCall TrenMicro. Voldoet mij prima...

Gratis of betalen is geen zaak van forumleden. Dat moeten de mensen zelf bepalen. Iedereen heeft eigen prioriteiten. 100% is natuurlijk hetzelfde als garantie... Dat is niet mogelijk en dat kunnen we keer op keer lezen op teletekst en in de nieuwsberichten. Systemen van de overheid en bedrijven met zelfs de beste IT'ers aan het werk zijn zo lek als een mandje en hackers verkrijgen zo duizenden klantgegevens, gebruikersnamen en wachtwoorden. WikiLeaks heeft nu weer duizenden e-mails in het bezit gekregen van ambtenaren en hooggeplaatste figuren in het Midden Oosten.

Dus bij particulieren zullen ook wel gegevens te kraken zijn. Ik gebruik NIS al vanaf 2002 en in die beginjaren was Norton traag en was een belasting voor het systeem. Echter volgens mij is het vanaf 2007 steeds beter en sneller geworden.

In ieder geval heb ik vanaf 2002 geen grote beveiligingsproblemen gehad en kan ik alles doen op de pc wat ik wil, zonder me zorgen te maken. Maar als gratis programma's hetzelfde doen en je krijgt geen problemen en bent tevreden dan gebruik je gewoon een gratis programma.

Laatst bewerkt:
@ Hulk

Ik ga JOU niet boos maken, we hebben allebei gelijk... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan