Ruimte harde schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lobo

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2003
Berichten
23
Hallo,ik heb onlangs een systeemherstel gedaan en iedere keer als ik dat deed kwam mijn harde schijf voller en voller!!!Dus wat ik nu heb is dat ik met een schijf van 20 GB zit en maar 5 GB meer ter beschikking heb als ik naar eigenschappen kijk.Als ik effe kijk naar al mijn bestanden kom ik met moeite aan 8 GB.Heb de pc al opgekuist met windowswasher en schijopruiming,daarna schijfdegfragmentatie gedaan maar blijft maar teveel op staan bij eigenschappen,is iets verbeterd maar klopt toch nog niet,weet iemand soms raad????Alvast bedankt
Lobo
 
Kijk eerst eens naar de instelling van je prullenbak. Vaak kan je die wel wat minder ruimte geven (rechter muisknop op je bureaublad icoon en kiezen voor eigenschappen).

Dat geldt ook voor de ruimte die je toekent aan sysyteemherstel. Klik met je rechter muisknop op Deze Computer en klik weer op eigenschappen en kies voor het tabblad systeem herstel, ook hier staat de standaard inselling vrij hoog. Ik heb hem zelf op 2% staan (schijf van 45 Gig).
 
Hey wim,je hebt me op het goede spoor gezet,was de map van systeemherstel die overvol zat,is nu opgelost ,heel erg bedankt,groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan