Ruimte tekort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
Hallo iedereen,

hier komt ie dan :p

Ik heb een spel mdf bestand en die zit in een winrar bestand. de bestand is 4.5 Gb groot. Mijn harde schijf 40 Gb is in twee gesplitst. C: 10 Gb waarvan 2.5 gb vij
en E: 5.7 vrij Nou wil die bestand uitpakken ik leep het bestand uit het winrar archief naar m'n E: schijf. Niet aan de hand zou je denken. Maar die bestand die ik uipak gaat tijdelijk naar de tijdelijke bestand map op m'n c: schij waar maar 2.5 gb vrij is en hij moet 4.5 hebben:mad: .

nou wil ik van jullie weten op wat voor manier kan ik ervoor zorgen dat ie direkt naar de E: schijf uitpakt en niet naar de C: schijf...??

MVG Jaber
 
Je bent hard toe aan een nieuwe HDD :D

Nu effe serieus, kan je de image niet op een dvd-rw branden, en dan uitpakken.
Je hebt dan de vrije ruimte gekregen op C.
 
Jah ben van plan of vandaag er een nieuwe te kopen van 80 Gb :D yoehoe..

maar jah branden ik heb geen dvd brander...maar wat ik nou heb gehoord was dat je de tijdelijke map ergens anders kon plaatsen weet iemand daar iets van ??
 
heey mensen ik heb een oplossing gevonden....Je hebt bij winrar een optie staan waar een link verwijst naar de tijdelijke map je kunt die veranderen en zelf kiezen waar en die dus niet meer naar de c: schijf maar naar de E; schijf...

toch bedankt voor het mee denken
 
Je kunt met Winrar zo ie zo kiezen waar je het bestand wilt uitpakken.:)
 
jah maar hij pakt de bestanden tijdelijk uit in de tijdelijke map niet gelijk naar de doelmap vandaar :)
 
Geplaatst door Jaber
jah maar hij pakt de bestanden tijdelijk uit in de tijdelijke map niet gelijk naar de doelmap vandaar :)
Hoe zo tijdelijke map?
Als je op een rar bestand met rechts klik, kun je toch kiezen voor;
-Bestanden uitpakken....
-Hier uitpakken
-Uitpakken in "naam van het bestand"


De laatste optie maakt meteen een aparte map aan.


Ik vermoed dat jij met links op het bestand klikt en het via Winrar meteen wilt gebruiken.
 
Bij mij niet als ik een bestand uitpak van 4gb ga het naar de tijdelijke map
en daarna pas naar de doelmap
 
Je kunt eventueel ruimte vrijmaken door je temporary internet files te verwijderen, je temp files te verwijderen, j swap file uit te schakelen en hibernation uit te schakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan