Ruimte voor Foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xboxking

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Hallo,

Ik zoek voor mijn site (F1 Babe World) ruimte voor foto's op te zetten, aangezien ik met mijn Chello-ruimte(10 MB waarvan 9.1 MB gebruikt), niet genoeg heb.
Tevens wil mijn zusje er ook nog een site bijgooien, zodat ik nog maar 5 MB van mijn Chello ruimte mag gebruiken!
Waar kan ik aan gratis ruimte komen, en het liefst moet het niet te moeilijk zijn op er iets op te zetten...

Alvast bedankt.

Geplaatst door Xboxking
Hallo,

Ik zoek voor mijn site (F1 Babe World) ruimte voor foto's op te zetten, aangezien ik met mijn Chello-ruimte(10 MB waarvan 9.1 MB gebruikt), niet genoeg heb.
Tevens wil mijn zusje er ook nog een site bijgooien, zodat ik nog maar 5 MB van mijn Chello ruimte mag gebruiken!
Waar kan ik aan gratis ruimte komen, en het liefst moet het niet te moeilijk zijn op er iets op te zetten...

Alvast bedankt.

Dankje, maar ik moet 20 MB kwijt, kan ik dan zomaar met het zelfde e-mailadres 2 users aanmaken?

Bij Lycos, krijg je 15 MB gratis aan hosting.
Dus voor je zus ook een account aanmaken is al 30 MB

Kolere, als zou de lelijkste van dat stel al.....:D

Maarre....je kunt een host nemen bij freeservers, en dan de plaatjes naar je eigen site linken. Dus dat je alleen de *kuche* *kuche* "plaatjes" op die server zet;):thumb:

Geplaatst door Xboxking
Hallo,

Alvast bedankt.
FreeWebs heeft geen reclame, wel een ander lastig iets..
Je hebt geen directe FTP toegang. Het uploaden gaat via een grafische interface. Je moet file voor file oploaden.
Verder geen ervaring mee.

Lycos, geocities, geweldig hoor, maar niet werkzaam voor dit probleem. Plaatjes die je daar neerzet kun je niet gebruiken op een andere site. Dat staat ook heel duidelijk in hun regels. Alleen bij de betaalde sites kan dat. Freeweb doet volgens mij hetzelfde.

Geplaatst door Tiborv
Lycos, geocities, geweldig hoor, maar niet werkzaam voor dit probleem. Plaatjes die je daar neerzet kun je niet gebruiken op een andere site. Dat staat ook heel duidelijk in hun regels. Alleen bij de betaalde sites kan dat. Freeweb doet volgens mij hetzelfde.

Of je kunt hotlinken bij FreeWebs weet ik niet. Maar dat kan de TopicStarter vast wel even lezen op hun site ;-)
En desnoods uitproberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan