ruis in het guild als ik hem aansluit op mijn muziek installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0128

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2008
Berichten
1
heey
ik heb thuis een muziek installatie met mengpanneel etc maar als ik dan mijn laptop aansluit op mijn mengpaneel en ik zet het geluid open terwijl ik geen muziek afspeel hoor ik een ruisend geluid, het begint zodra k de stekker in de koptelefoon aansluiten doe.
moet ik een speciale aansluiting hebben ofzo want bij mijn computer deed ie dat ruisen niet. iemand een idee??
later
 
geluidskaart

notebooks hebben over het algemeen geen geschikte geluidskaarten voor zulke dingen.
Het probleem ligt bij de geluidskaart. Je kunt een externe geluidskaart proberen, deze zijn over het algemeen stiller.

Slider!
 
Een koptelefoonuitgang is daarvoor niet zo geschikt.
Sommige laptops hebben een S/PDIF uitgang die heel wat beter is.
 
heey
ik heb thuis een muziek installatie met mengpanneel etc maar als ik dan mijn laptop aansluit op mijn mengpaneel en ik zet het geluid open terwijl ik geen muziek afspeel hoor ik een ruisend geluid, het begint zodra k de stekker in de koptelefoon aansluiten doe.
moet ik een speciale aansluiting hebben ofzo want bij mijn computer deed ie dat ruisen niet. iemand een idee??
later

Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik de stekker van mijn notebook er uit haal(dus wireless) dan heb ik weer geen ruis?! dus het heeft waarschijnlijk te maken met de voeding? maar wat is er precies aan de hand, wi kan mij dat uit leggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan