ruis plasma 42pf7320

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoef de haas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
3
Hallo allemaal!

Ik heb een philips plasma 42pf7320 (42 inch)en heb een probleem ermee. Zoals op de foto aangegeven ruist deze wel eens op aangegeven plekken. Het is niet altijd. Wat er exact gebeurd:

Bij lichtere scenes dan stoort het een beetje en bij andere scenes weer niet(Beetje coax kabel ruis zeg maar) Speel ik met de instellingen van de televisie, zacht persoonlijk ed dan is het weer weg maar dan later komt het bij de lichte scenes weer terug.

42pf7320-1.jpg

Opstelling:

Digitale televisie icm samsung dvb9401 R(GEEN DIGITENNE! gewoon via kabelbedrijf geregeld)
Scartkabel van ongeveer 2 meter
Playstation 3 op de zijaansluiting en hierbij merk ik dat als ik in het hoofdmenu zit en ik links en rechts scroll dat er bij een van de keuzes wel ruis is en dan de keuze ernaast weer alles goed(Ruis is dan op de foto op de achtergrond en bij de andere keuze is ook de zelfde achtergrond maar dan zonder ruis, hoop dat t duidelijk is)

Wat heb ik gedaan:

Spelen met instellingen tv
Digitale tv reciever op rgb + composiet gezet.(keuze is rgb+ composiet of composiet)
digitale tv reciever op 16:9 gezet
Voeding vervangen(was kapot toen ik m kreeg)
Beeldbuis is in 2006 vervangen

Wat denk ik dat het is:

Beeld is te groot voor wat de digi tv reciever aankan
Ik moet een dvi kabel aansluiten ipv scart(voor de ps3 dan)

Vraag:
Wat kan het probleem zijn?
Wat kan ik doen om de digitale tv te verbeteren? Heb alleen maar scart erop zitten en digital out

Dank juliie!

Wat zijn mijn opties voor verbetering digitale televisie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan