starrycat
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 nov 2002
Er komt sinds ik mijn nieuwe pc heb, een vreemd geluid uit mijn boxen. Het is een constante ruis en daardoor heen kan ik allerlei dingen horen (als ik bijvoorbeeld mijn muis beweeg, of als ik iets wegklik). Het klinkt misschien vreemd, maar het lijkt net alsof ik de computer aan het werk hoor door m'n boxen. De line out is via een audioversterker aangesloten op de boxen en/of koptelefoon.
Aangezien er met deze pc opnamen gemaakt worden, zit deze ruis behoorlijk in de weg. Een Ground Loop Isolator plaatsen tussen de geluidskaart en de versterker heeft ook niet geholpen. De geluidskaart heeft een line in en line out, geen microfoon, voor zover ik kan zien. Alle vinkjes op de Windows Mixer hebben we ook al geprobeerd...
Het is een SoundMAX digital audio
Aangezien er met deze pc opnamen gemaakt worden, zit deze ruis behoorlijk in de weg. Een Ground Loop Isolator plaatsen tussen de geluidskaart en de versterker heeft ook niet geholpen. De geluidskaart heeft een line in en line out, geen microfoon, voor zover ik kan zien. Alle vinkjes op de Windows Mixer hebben we ook al geprobeerd...
Het is een SoundMAX digital audio