Run DLL fout bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels91

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2008
Berichten
8
Goede dag!

Vorige week is er tijdens het downloaden van een programma het antivirus xp programma meegekomen. Dit was een spyware programma en is via een handleiding op internet opgelost. Nu heb ik alleen tijdens het opstarten de volgende RunDLL fout:

Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:windows\system32\uRldCRIX.dll

Wat kan ik hier aan doen?

alvast bedankt
 
Het is een programma die mogelijk verwijderd is en hij laat nog een deel in het geheugen.
Dan geeft hij aan dat er software ontbreekt om het programma te starten.

Dus je hebt een registry cleaner nodig die het netjes opruimt voor je zodat het probleem er niet meer is. Op internet staat niks over het .dll bestand.

Eusing Free Registry Cleaner
Die moet je hebben om het weg te halen.
Anders moet je even wat andere uitproberen en niet vergeten telkens erna opnieuw op te starten zodat hij het .dll bestand uit je startup kan uitschakelen.

Er is nog een manier maar hier moet je wel enige kennis van hebben:

START: RUN/UITVOEREN: typ in; msconfig
Dan ga je naar de TAB STARTUP en zoek je naar het .dll bestand die telkens de fout veroorzaakt. Als je die hebt gevonden schakel je het vinkje uit en herstart je je pc opnieuw op nadat je op OK hebt geklikt.

Succes.

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Heb de scan gedaan en het werkt. Krijg geen foutmelding meer.

hartstikke bedankt!
 
mooi
welke scan heb je gedaan, eusing registry:O

mvg
 
kan je eens even zeggen wat de oplossing dan was en kan je het topic dan ook markeren als opgelost :thumb:
 
kan je eens even zeggen wat de oplossing dan was en kan je het topic dan ook markeren als opgelost :thumb:

wil ik ook wel weten inderdaad, maar ts is mischien niet echt sociaal om weer te reageren als het probleme opgelost is, want ik heb het al keer gevraagd
 
Hee,

Ik heb sinds gister ook een dergelijk probleem.
Alleen krijg ik het volgende: C:\Windows\systems32\dhcpcsvc.dll

De oplossingen die hierboven worden gegeven werken bij mij niet.

Wie helpt mij?

Groet
 
Welkom keimpe15,

Je reageert in een topic dat uit 2008 stamt. Oudere topics kunnen met rust gelaten worden. Om die reden gaat er dan ook een slotje op.
Uiteraard kun je een nieuwe vraag openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan