run time error object verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

coinchantal

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2004
Berichten
5
Hallo,

Ik krijg op meerdere sites regelmatig een fout melding waar ik nogal geirriteerd van word ik kan dan ook niet verder op sommige sites. De fout een vlakje wat zegt run time error met regel nummer vermeld en object verwacht. Wie weet raad? Eventueel een programma wat dit verhelpt of uitleg wat dit betekend.

Bedankt chantal
 
AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en klik OK. Ligt vaak aan de webmaster(s) hoe een site is opgebouwd.
 
Mag ik je bedanken, loop al een jaar met het probleem en niemand wist een antwoord maar ik heb je instructies opgevolgd en tot nu geen enkel probleem. Thanks:thumb:
 
Geplaatst door coinchantal
Mag ik je bedanken, loop al een jaar met het probleem en niemand wist een antwoord maar ik heb je instructies opgevolgd en tot nu geen enkel probleem. Thanks:thumb:

Een jaar???:eek: Had je nou maar Helpmij eerder gevonden! :D Overigens welkom op Helpmij. Mocht er weer wat zijn met je pc, just ask! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan