Run-time

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpiderMusic

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
4
Ik heb al een paar dagen een melding in mijn pc zitten waarvan ik niet weet waar hij vandaan komt en wat het betekend. Het gaat hier om de volgende melding

"Run-time error '75': Path/file acces error.

Kan iemand mij vertellen waar deze melding vandaan komt en hoe ik deze weg kan krijgen. Als ik hem wegklik komt hij gewoon weer terug en systeem herstel werkt ook niet. Ik kan ook op geen enkele site een verwijzing naar deze melding vinden.

HELP!!!!!!:8-0: :(

Ik gebruik een getunede versie van windows xp met service pack 2

Ik heb deze melding vanaf het moment dat i spybot heb gedraaid en als ik probeer de backup terug te zetten blijft de melding toch nog steeds. vandaag heb ik crapcleaner een geprobeerd wat een leuk tooltje is maar de melding blijft.
Weet iemand nog een optie waarmee ik naar systeem fouten kan zoeken of waar ik een lijst met betekenissen van foutmeldingen kan vinden???
 
Laatst bewerkt:
Welke OS heb je? Deze foutmelding komt dus niet bij een specifiek programma?
 
Welkom op Helpmij :) Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie.
 
Helaas ben ik er nog steeds niet uit wat het probleem nu eigenlijk is en waar het vandaan komt En bij de helpdesk van microsoft stonden ook voor een raadsel....:eek: :evil: :mad:
 
In de logfiles van Windows, kan je daar misschien een nadere referentie vinden naar een programma? Want die foutmelding is niet veel over te vinden.
 
zelfde probleem

ik heb een zelfde melding wanneer in een gebruiker afmeld. (niet de hoofdgebruiker) Maar daarbij meld ie dan dat het om Popup Killer gaat.
 
Op dit moment heb ik het probleem opgelost door toch maar een nieuwe installatie te doen.
Ik laat de post echter wel staan als niet opgelost, omdat ik eigenlijk wel nieuwsgierig ben naar waar deze melding nu eigenlijk vandaan is gekomen, wat hij betekent en hoe ik het kan verhelpen zonder mijn hele systeem opnieuw te moeten installeren.

I.v.m. de laatste 2 tips die ik heb gehad heb ik alle handelingen die ik de vorige keer voorafgaand aan de melding nog eens herhaald echter hij is niet weer terug gekomen.

Hier dus geen register fout en geen popupkiller.
We zoeken verder!!!!

Toch bedankt iedereen:love: :thumb: :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan