"Run"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coolskin

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
"Run" in XP pro engels is verdwenen. Hoe kan ik dit herstellen??

Je hebt onder start, de optie "Uitvoeren". Voer hier CMD <enter> in, dan kom je in DOS mode.

Ik moet beter lezen.... Onder Start heb je de optie Run. Voer dan CMD en dan enter in. Dan kom je in DOS mode.

Als ik op start klik staat er geen "run"(uitvoeren) meer is met de noorderzon vertrokken

Volgens mij was "Run" juist weg.

Klik met je rechter muisknop op je taakbalk, klik op eigenschappen (Properties). Klik op tabblad Menu Start (in het Engels??). Kies vervolgens voor aanpassen. Bij beide instellingen van het menu (Klassiek of Windows XP) kan je hier kiezen of je de optie Uitvoeren (RUN??) zichtbaar wilt laten zijn.

Hallo Wim,

Bedankt voor de snelle reaktie. "Run" is weer terug, ben een blij man.

Bedankt

heb eigenlijk nog een vraagje, "add" in outlook is ook verdwenen jij weet zeker niet hoe ik dit terug kan krijgen

Ik heb overal de Nederlandse versie van. Wat was de functie van "add". Ik zou dan ergens toevoegen verwachten. Helaas zie ik die nergens. Of heb je het over Outlook Express.

Het gaat om "Outlook Express" zou graag een Email adres willen toevoegen.

Dat kan via Indentiteiten beheren onder Bestand of via accounts toevoegen onder Extra. Ik loop hier toch tegen het taalverschil aan en tegen het feit dat ik Outlook express niet gebruik. Ik denk dat je het best even een nieuwe vraag kan stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan