Rundll fouten na virus!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liminous

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
33
Hallo allemaal,

Mijn moeder heeft ongeveer een half jaar geleden te maken gehad met het ''antivirus'' virus.. Deze is toen via antimalware-bytes verwijdert, maar heeft blijkbaar nog wel zn sporen nagelaten.

Op dit moment kan de computer nog vrij weinig. Bij alles wat je wilt openen komt de melding: c:\windows\system32\rundll32.exe..

Hierdoor is de computer voor mijn moeder (die er toch al geen verstand van heeft) zo goed als onbruikbaar geworden. Ook kan er niets meer geinstalleerd worden - bijvoorbeeld de nieuwste (verplichte) update van msn.

Mijn moeder heeft geen CD bij de computer, dus XP er opnieuw opzetten is geen optie. Kan iemand mij verder helpen?

Groetjes Limi
 
Goh wat een sneu bericht. In welke omgeving zit je? Is er niemand die je kan helpen? Als je bij mij in de buurt zit kom ik het oplossen.

Heb je eventueel wat gedaillieerdere info over de foutmelding?
 
Meer info heb ik helaas niet, op die melding: c:\windows\system32\rundll32.exe na.

En er kan idd verder niemand helpen. Behalve de computer wegbrengen naar een computerzaak maar daar heeft ze de financiele middelen niet voor.
 
Heel misschien niet al bij het opstarten een paar keer achter elkaar op F8 gedrukt en dan moet je kiezen voor "Laatst bekende juiste configuratie"

Ziet er zo uit:

laatst_bekende_juiste_configuratie_1.jpg


Laat even weten in welke omgweving je zit. Er is vast wel iemand die komt helpen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan