Rundll storing

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacemaster

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Er is bij mij plotseling een foutmelding opgetreden en kan niet meer op alle internetsite's komen, zoals b.v. ebay. Niet gevonden komt dan een melding.
Deze melding krijg ik na opstarten computer:
"Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\natman.dll. Een initialisatieroutine van de dynamic link library (DLL-bestand) is mislukt."
Wat moet ik hier nu mee. Ik heb gisteren nog NOD32 erop gezet, en vanaf toen begonnen de problemen. Dit programma moet je toch beschermen tegen virussen, maar volgens mij werkt het allemaal avarechts.
Weet iemand wat er hier nu weer aan de hand is?

Groetjes.

Vreemd dat je fouten gelijk aan een goed programma koppelt, meestal is het de schuld van de gebruiker.

Die natman.dll kan een onderdeel van dat programma zijn, het is in ieder geval geen windows dll.

Opnieuw installeren kan het probleem misschien verhelpen.

Ik heb mezelf natuurlijk ook al afgevraagd wat ik voor handelingen verricht heb en ben tot de conclusie gekomen dat ik niks abnormaals gedaan heb. Pas nadat ik dat antivirus programma geinstalleerd had begonnen de foutmeldingen te komen. Ik denk zelf dat het programma sommige andere programma-files als virus ziet en dan een waarschuwing geeft en ze vervolgens in quarantaine stelt zodat ze niet meer goed kunnen werken.
Naja, ik had eerst al eens een paar keer een herstart gemaakt zonder succes. Vreemd genoeg schakel ik de computer een paar uurtjes later weer in en nu start hij zonder foutmelding en ik kom er overal weer in op internet.
Fouten die zich vanzelf oplossen zijn toch het mooiste, niet? :rolleyes:

Bedankt voor de reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan