runDLL

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

bij opstarten krijg ik deze foutmelding zie bijlage...de dll zijn niet te vinden als ik google...heb systeemherstel uitstaan dus kan helaas niet een dag terug of zo..

iemand een idee:thumb:

Bijlagen

• dll.jpg
    dll.jpg
    30 KB · Weergaven: 95
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen sjoerd

Een programma of software dat je gebruikt hebt of geïnstalleerd hebt of behandelt hebt enz. uit onbekende redenen i.v.m. deze BusExtension.dll fout te maken heeft !

Dit kan natuurlijk makkelijk opgelost worden ( kijk onder aangegeven citaat ! ! ) met onder handleiding ..
MAAR het is absoluut ook van belang dat je maar weet welke programma/software of handeling dat je uitgevoerd hebt dit fout veroorzaakt ...:(

CITAAT ! ( Grof-vertaald ! ) Fix bus.dll gerelateerde fouten ! .. zei:
**Stap 1: Registratie bus.dll handmatig met behulp van Microsoft Registreer Server **

Wanneer u programma's die bus.dll gebruiken als een afhankelijkheid te installeren, moet het programma bus.dll registreren voor you.From tijd tot tijd bus.dll misschien niet zoals het zou moeten registreren, en een foutmelding pop-up.A goede ideea aan de vaststelling dat is met behulp van "Microsoft Registreer Server", een programma dat is ingebouwd in Windows opnieuw te registreren bus.dll bestand nogmaals.

1.Click op het menu Start linksonder op uw scherm
2. Voer ofwel "cmd" of "command prompt" in uw zoekvak, maar niet druk op enter.
3. Houd Ctrl + Shift ingedrukt en druk op enter
4. Klik op Ja in de toestemming doos die-popped up.
5. Typ de volgende opdracht: regsvr32 / u bus.dll.
6. Daarna raakte enter.The opdracht gaat naar de VN-REGISTREREN dat dll-bestand.
7. Nadat dat gebeurd is, typt u de volgende opdracht: regsvr32 / i bus.dll.
8. Hit voer, de opdracht opnieuw te registreren uw dll-bestand weer.
9. Sluit het vak opdrachtprompt.
10. Start het programma in verband met uw bus.dll fout.

Bron ==>> KLIK HIER !

Krijg nu dit te zien dus kom ik niet verder helaas ...het is volgens mij gekomen dat ik gisteren Tixati had gedownload...zat zoveel rommel bij ...en dat ik toen die 2 dll bestanden had verwijderd...maar blijkt nu dat ik ze nergens kan downloaden...

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    24,8 KB · Weergaven: 64
Oftewel: De aanroep staat nog in Windows, maar de aangeroepen dll's zijn verwijderd (en zijn dus niet meer aan te roepen).
Download AutoRuns.exe, rechtsklik erop, kies "Als Administrator uitvoeren".
Na het scannen via Ctrl-F (of het verrekijkertje) zoeken naar de naamgeving van de eerste .dll en die uitvinken. Via F3 verder zoeken totdat je die overal hebt uitgevinkt.
Hetzelfde doen voor de tweede .dll
PC daarna herstarten en kijken of de meldingen wegblijven.

Tijs.

:( och ? denk ik dan meer aan de hand is dan slechts alleen maar dll fout :(

En hoop ik dat je opdracht goed ingevoerd hebt ( ? ) omdat lees ik daar dat met gedeelte / wat mis is .... of je helemaal die tekentje eens NIET gebruikt hebt ( ! ) zo staat aangegeven in je plaatje ! ..

Je moest dus opletten op spaties zoals ongv zo : 1)- regsvr32spatie /u bus.dll deze handeling of command ONT-registreert jouw bus.dll ( ! ) ..
2)- regsvr32spatie /i bus.dll ...... hier bus.dll opnieuw geregistreerd word ! en je moet jouw ( ik zal zo doen ! ) PC herstarten en proberen jouw Tixati ( ? ) opnieuw ...

P.S. En deze cmd-commando liever als administrator starten !

:o Sorry dnties wist ik niet dat jij bezig ook bent ....

Laatst bewerkt:
@ROYONIX: Kun je ook niet weten, ik kom net kijken in deze vraag.
@sjoerd1981: Je begrijpt dat het ******* handig was geweest als je meteen had gemeld dat je de betroffen .dll bestanden had verwijderd (en waarom).
Nu is (toevallig) de foutmelding duidelijk omtrent het ontbreken van die .dll's op de harddisk, maar nu hebben we zelf moeten afleiden dat jij (of je anti-virus/anti-malware/etc.) die bestanden verwijderd had.

Tijs.

Is weer klaar mensen bedankt voor de meedenken..heb het gedaan met AutoRuns.exe,

fijne dag groeten Sjoerd:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan