Runescape Chat werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter MBD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MBD

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Beste mensen,

Mijn neefje speelt nu runescape en vroeg aan mij waarom zijn chat niet werkte, ik heb voor hem gekeken maar tevergeefs doet de chat het nog steeds niet, Alle opties staan aan. Aangepaste tekst, puplic, private enz... Moet hij mischien eerst naar een tutor en zo ja waar kan ik die dan vinden? Alvast bedankt.

Maurits

kan die ergens anders wel werken? en stop meteen met dat spel. ik ben 5 jaar verslaafd geweest en irl verwaarloosd... niet dat ik geen leven heb.. heb het weer opgepakt ;)
QUIT IT.. anders moet je ff proberen in de chat regel te klikke..en of hij niet in een zogenaamde quickchatworld zit... daar kan je namelijk niet type.. dit kan je zin bij chosin ur world achter de serv nummer en land... gl ;(

hey, ja heb alles geprobeerd werld andere computer maar er is weinig vooruitgang =(

P.S. De teksten die anderen zeggen kan ik ook helemaal niet zien dus een beetje saai xD

als je andere tekste ook niet kan zien dan moet dat in je instellingen zitten... zet alle onderste opties eens op on.. en anders zit er vast iets niet goed gevinkt in het optie menu in-game... dat sleuteltje, suc6!

Weet iemand anders ischien waarom de chat het niet doet?

links onder dat schermpje, dan die 3 bovenste.. de middelste, kijk daar eens naar :) en anders mss die linker.. ;) schermpje en boxxje.. het moet ingame zijn..

Daar staat alles aan en op het hoogst, aan het geluid zal het denk ik ook niet liggen. Mijn neefje speelt ook op een andere computer als mij en beide kunnen we niet op de chat. Hal zal dus moeten liggen aan runescape denk ik.

Dan denk ik dat je het beste even de RS forum's kan controleren.. daar zal vast informatie staan, en anders even de homepage misschien is daar iets interresants te zien.. en wachte op een update ;)(als het aan rs zelf ligt), doet je geluid het wel bij andere games/muziek?

Het geluid doet het wel gewoon, ik heb wel gehoord dat runescape je chat kan uitzetten zodat je hem nooit meer kan gebruiken. Alleen werkte de chat bij mijn neefje al van begin af aan niet.

Ik heb daar nog nooit van gehoord in 5-6 jaren dat ik RS heb gespeeld :P
Je chat voor altijd zetten :S nee echt niet,,
Ik denk dat je nu het beste even op de official RSForums een berichtje kan plaatsen, als je tenminste member bent. Anders even een RSForum zoeken, daar heeft iedereen 'verstand' van RS..Succes =\

P.S. Kan je niet meer verder helpen. Sorry :(

de oplossing

hey,
mss heb je je opgegeven dat je jonger als 13 jar bent.
dan heb je nog niet het recht om te chatten.
dit kan dan alleen via het quik cha system. Dit doen ze omdat jonge kinderen nog niet in staat zijn om voor zich zelf goed op te komen in rs. Omdat het een redelijk moeilijk spel is.
je zult moeten wachten totdat je 13 zou worden zodat je kan praten.

2008 was dit topic actueel...nu 2 jaar later niet meer.
kijk daar in het vervolg even na als je een antwoord geeft.
deze krijgt nu een slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan