runescape loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maxi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxi

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
ik heb een nieuwe laptop (HP Pavilion dv7 met vista en gebruik Mozilla firefox 3. het spel loopt vlot op elke grafische instelling zonder vertragingen en andere problemen. maar na ongeveer 10 a 15 minuten crashed mijn laptop zonder reden en altijd op zelde tijd. welke grafische instellingen ook op RS.

nu weet ik niet wat het probleem is. RS zelf, mijn browser, java, of mijn laptop.

mijn laptop gegevens zijn

diagnotisch hulpprogramma voor direct X
Systeeminfo:
Besturingssysteem: Windows Vista Home premium
Systeem Fabrikant: Hewlett-packard
Geheugen: 3068 MB RAM
Wisselbestand: 1137 MB gebruikt, 5199 MB beschikbaar
DirectX versie: 10

Beeldscherm:
Naam: NVIDIA Geforce 9600M GT
Totaal geheugen: 1773MB
huidige weergave modus: 1440x900 (32 bit) (59Hz)

Systeem
Systeem model: HP Pavilion dv7 notebook pc
Classificatie: 5,0 Windows prestatie index
Processor: Intel Core 2duo CPU P8400 2.26Ghz (2CPU's) 2,3 GHz
Geheugen RAM: 4,00 GB
type computer: 32-bits besturingsysteem

probeer is met internet explore
mozilla laad bij somigge sites niet goed

en instaleer direct X 9 die is beter dan 10
zeg het als het is gelukt

probeer is met internet explore
mozilla laad bij somigge sites niet goed

en instaleer direct X 9 die is beter dan 10
zeg het als het is gelukt

nee dus... . weer ne crash. zeer vreemd. bij mijn oude laptop doet i het wel. wel met vertragingske in de game opdat i minder sterk is en wat ouder uiteraard. het liep tans goed maar 15 minuten en het liep vast.

kan het liggen aan firewall?

Normaal niet.
Probeer eens te spelen via de RS client, die je van www.runescape.com kan downloaden.
Hierdoor neemt de computer minder geheugen in beslag.

net geprobeert maar 5 minuten volgehouden en gedaan. ook vele updates opgehaald voor windows, java, mijn laptop etc. Java opties aangepast. daarmee leek het gisteren mee opgelost. heb zo'n dik half uur gespeeld. voorheen haald ik niet meer dan een klein kwartiertje. maar nu crasched mijn laptop terug rond de 5 a 10 minuten.

ik geef het op...

net geprobeert maar 5 minuten volgehouden en gedaan. ook vele updates opgehaald voor windows, java, mijn laptop etc. Java opties aangepast. daarmee leek het gisteren mee opgelost. heb zo'n dik half uur gespeeld. voorheen haald ik niet meer dan een klein kwartiertje. maar nu crasched mijn laptop terug rond de 5 a 10 minuten.

ik geef het op...

Gebeurt het enkel als je Brower/Java games speelt?
Anders kan je eens proberen Mozilla te verwijderen en weer te downloaden.

ik geef het op...

nooit opgeven! :thumb:

het lijkt mij misschien aan je browser te liggen.
delete alle java onderdelen uit je configuratiescherm -> software
daarna moet je naar firefox gaan en bij plugins ook je java wissen indien dit niet automatisch bij instalatie gebeurd.
daarna even java opnieuw instaleren en PC herstarten en dan even raporteren hoe het is gegaan :thumb::D

grtz

nooit opgeven! :thumb:

het lijkt mij misschien aan je browser te liggen.
delete alle java onderdelen uit je configuratiescherm -> software
daarna moet je naar firefox gaan en bij plugins ook je java wissen indien dit niet automatisch bij instalatie gebeurd.
daarna even java opnieuw instaleren en PC herstarten en dan even raporteren hoe het is gegaan :thumb::D

grtz

nee hoor

hahaha tja wat ga je dan ook RUNESCAPE spelen :P

wat een spel zeg

het ligt dus niet aan runescape, java, internet, vereiste of iets dergelijk.

blijkbaar mijn laptop "freezed" wanneer ik op netstroom speel. want op batterij loopt hij prima tot ik weer moet overschakelen op netstroom. :confused:

Het ligt in ieder geval niet aan je laptop *jaloers* xD

Je kan inderdaad een andere browser proberen. Ik adviseer iedereen Google Chrome :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan