pontoe
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2008
ey all,
ik wil graag runescape HD spelen, maar ik krijg steeds de volgende error:
Your operating system: Windows XP x86 5.1
Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic
Your graphics card driver has the following problems:
* Software Rasteriser
* Unsupported OpenGL Version
* No Multi-Texturing
* Insufficient Texture Units
* No Extended Multi-Texturing
ik weet wel waar het probleem zit, denk ik: hij geeft aan dat ik een Microsoft Corporation GDI Generic heb, terwijl ik een saphire ati radeon 3800 heb. voordat iedereen gaat vragen of ik de laatste drivers heb: ja en nee. volgens mij heb ik altijd 3850 drivers gedownload, en ik ben bang dat daar het probleem ligt... weet iemand een ander mogelijk probleem? of, als dit het probleem is, waar ik de 3800 drivers kan vinden? niet bij de normale drivers namelijk... p.s.: ik heb dit ook al gevraagd op het support forum van ati, maar die geven nog niet erg veel antwoord...
ik wil graag runescape HD spelen, maar ik krijg steeds de volgende error:
Your operating system: Windows XP x86 5.1
Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic
Your graphics card driver has the following problems:
* Software Rasteriser
* Unsupported OpenGL Version
* No Multi-Texturing
* Insufficient Texture Units
* No Extended Multi-Texturing
ik weet wel waar het probleem zit, denk ik: hij geeft aan dat ik een Microsoft Corporation GDI Generic heb, terwijl ik een saphire ati radeon 3800 heb. voordat iedereen gaat vragen of ik de laatste drivers heb: ja en nee. volgens mij heb ik altijd 3850 drivers gedownload, en ik ben bang dat daar het probleem ligt... weet iemand een ander mogelijk probleem? of, als dit het probleem is, waar ik de 3800 drivers kan vinden? niet bij de normale drivers namelijk... p.s.: ik heb dit ook al gevraagd op het support forum van ati, maar die geven nog niet erg veel antwoord...
Laatst bewerkt: