runtime error 226 at....... etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

h22

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
62
hallo, kan iemand my helpen om van de foutmeldingen runtime error 226 at .............. en dit meerdere malen, af te komen? ik heb vrij weinig verstand van pc's en hoop op een eenvoudige oplossing, groeten en bedankt voor de moeite, hans
 
Tijdens het surfen met Internet Explorer? Kijk dit eens na: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK. Ligt vaak aan de webmaster(s) hoe een site is opgebouwd.
 
error 226

helemaal top gezina, nog steeds geen foutmeldingen
 
Uit dit topic:
hallo, ik heb weer meer runtime errors at 226, ze bestaan uit cijfers en letters zoals dit: runtime error 226 at 07CB655F t/m runtime error 226 at 01BA655F en alles wat er tussenin zit, wie kan my bevrijden van deze ellende, bedankt en groeten hans

Geef eens een (nette) site (of meerdere) waarbij je deze runtime errors krijgt, mogelijke krijgen ik en anderen ook die melding(en). Al eens op virussen/spyware gecheckt?
 
gezina, weet je misschien nog andere oplossingen voor dezelfde probleem(runtime error 226), want ik krijg dat melding namelijk ook, waneer ik ongeveer 30 keer op een link klik krijg ik dat foutmelding tevoorschijn.
 
Dus genoemde tips helpen niet? Al op virussen/spyware gecheckt?
 
de probleem heb ik al een tijdje. ik heb al op virussen/spyware gecheckt maar de error blijft komen.
misschien dat het iets te maken heeft met de geheugen??

en kheb WinME als OS.
 
Iemand anders moet even inspringen, ik zit op dit moment even met een NIS-probleem. sorry. :rolleyes:
 
Geplaatst door StyLez
de probleem heb ik al een tijdje. ik heb al op virussen/spyware gecheckt maar de error blijft komen.
misschien dat het iets te maken heeft met de geheugen??

en kheb WinME als OS.

Geen idee of dat met het geheugen te maken heeft maar plaats eerst eens een Hijack This Log om toch restanten narigheid uit te sluiten. Alle ins en outs en waar te plaatsen is hier te vinden: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272
 
opgelost

opgelost, het lag aan het spyware doctor programma, bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan