Runtime Error 53

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
:confused: Sinds' paar dagen krijg ik tijdens PC opstarten die melding eerst te zien, en als ik door-klik pc gaat gewoon door zoals niets gebeurt en verder ook dan werkt alles prima en in orde ... :thumb:
Maar op zoek naar oplossing , kom ik tegen tips dat die i.v.m. Windows installeer probleem is en dat ik waarschijnlijk geen goede versie heb, nu zie ik dat ik windows installeer V 5.0.7601.17514 heb, in Microsoft downloads versie alleen maar 4.5 te vinden is ,ik heb nieuwere dus ...:( .
Als ik kijk bij service's windows installeer absoluut actief is en als automatisch ook ingesteld is, ... en uiteindelijk dat probleem met windows installeer ....is het niet ..:(
Nu lees ik ook dat tijdens opstarten,.... windows opstarten een/of ander programma niet kan ( ?? ) en die lukt me op geen enkel manier ontdekken ....:( om welk programma dit nu nog gaat, is het wat of zijn ze wat ? suggesties hier voor plz?? :(

Laatst bewerkt:
Je krijgt die error sinds een paar dagen, dan is het eerste dat je kunt proberen een systeemherstelpunt terugzetten van voor het verschijnen van die fout!

:) Kijk nou dat kwam in m'n kop helemaal nie :o naah oke ...:thumb: ga ff eerst die proberen dan ...:D

:D
1jvrib.gif
:D Oookey dan ik heb wel systeem herstel gedaan ... maar voordat; ... heb ik ook ietsjes gelezen in systeem herstel fout rapportage/cache map dat installeer niet verbinding met printer kan maken ..:( kwam ik achter dat ook uit een/of ander redenen mijn USB kabel uitgevallen achter ... uit USB poort is ... toen heb ik niets wetend alle printer drivers verwijdert en opnieuw installeert ..heh ..:o nu en systeem herstel gedaan en opnieuw drivers installeert ...laten we hopen dat die melding nie meer kom ...:o toch ?? :D
-------------------------
P.S. status zet ik vandaag nog niet als opgelost ...:D eerst ff systeem goed door laten draaien en pas na paar her-start sessie's ( morgen dus ) zal status waarschijnlijk veranderen :D

Laatst bewerkt:
Als je ander probleem aan de kaak wilt stellen, dan graag ook ander item.
Op die manier bereik je opnieuw ALLE Forummers!

:D Nah en huh ....:) ik weet nie wat aan de hand is maar het waarschuwing venster komt niet meer......:thumb:
Systeem herstel hielp niet ( ! :confused: ) en ook printer drivers her-installeren hielp helemaal niet ( !! :( ) kwam ik ergens op een engelse forum tegen hetzelfde probleem en daar zeggen ze dat je bestaande '' Windows installeer '' her-registreren moet ( yep ! :D ) en die doe je op volgende manier : .. >>

* Click Start, then Run, and type msiexec /unregister...Click "OK".

Click Start, then Run, and type msiexec /regserver...Click "OK".
*

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan