Runtime error???? assins creed

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsmuziek

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
9
Hallo iedereen!

ik heb sinds vandaag het volgende probleem bij het opstarten van assins creed krijg ik deze melding:

Microsoft visual c++ Runtime libery

Program:E:\asc\assinscreed_dx9.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an
unusual way.
Please contact the application's support team for more information.


Wie oo wie is de held die mij kan helpen?

Groeten
MarsMuziek
 
WELKOM OP HELPMIJ

zoals ik het lees is het een melding van dx9(directx)

even opnieuw installeren?
 
Dergelijke problemen ontstaan nooit zómaar, daarom:

Wát is er softwarematig of hardwarematig aan je computer veranderd, zeer kort voordat het probleem zich voordeed?
 
Kort ervoor heb ik een patch van het spel geinstaleerd en is de pc een paar keer gerasht (door het spel)
Het volgende is als ik het spel zonder patch instaleer krijg ik geen foutmelding maar crasht die bij het laden op 62/64% en als ik de patch instaleer krijg ik deze melding

Hopelijk kan je me helpen

Marsmuziek
 
Zonder dat je het vermeldt, leid ik uit je vraagstelling af dat het spel dus nooit goed gewerkt heeft?
 
Klopt, de eerste crash zou verholpen moeten worden met die nieuwe patch( was dus bij veel mensen) maar nu krijg ik deze error.
Mijn minimale systeem eisen zijn prima

Met vriendelijke groet,
MarsMuziek
 
Die kun je m.i. ook links laten liggen. Ik heb zo links en rechts eens rondgeneusd, maar ik word ook niet veel wijzer. Ik ben derhalve bang dat ik je geen zinvolle adviezen kan geven.
 
Oke jammer:(

Naja mischien iemand anders die het heeft gehad of die weet hoe het is op te lossen

Iig bedankt voor de hulp!!

M.v.g
MarsMuziek
 
Even voor de duidelijkheid! In het begin van de topic wordt gepraat over een fout waarschijnlijk met dx9.. De naam van de executable is "Assinscreed_dx9.exe", omdat er ook een "Assinscreed_dx10.exe" is! Die verwijzing naar directx hoeft misschien niet waar te zijn, en dat een ander probleem dit veroorzaakt ;)
 
Welke videokaart heb je, en heb je de drivers geupdate? En als ik het goed begrijp had je de game al eens opnieuw geinstalleerd toch?
 
Laatst bewerkt:
nvidia geforce 7600 GS 512 MB drivers zijn geupdate zover ik weet
hopelijk kan je me helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan