Als ik de DVD van Call of duty 2 in de drive doe etc etc om te installeren,
Dan krijg ik een foutmelding:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Program: E:\setup\rsrc\cod2.exe
R6034
An application has made an attempt to load te C runtime library incorrectly.
En deze kreeg ik er cadeau bij:

Ik heb dat programma ''Microsoft Visual C++ Runtime ook al opnieuw geinstalleerd.
En microsoft office opnieuw geinstalleerd.
En die dll gedownload en in windows EN de submap office12 geplaats van Office. Maar hij blijft erom vragen.
Ook als ik de dll in de map van cod2 zelf plaats na de handmatige installatie.
De setup heb ik dan gewoon geactiveerd via de DVD, en ik negeer de foutmeldingen.
Het punt is dat ik niet online kan, want ik moet ''punkbuster'' aanzetten, maar die heeft hij niet geinstalleerd.
Dit doet hij namelijk aan het einde van het spel.....maar goed.
Als ik handmatig de setup van cod2 start, dan krijg ik aan het einde weer dezelfde fout. En kan ik niet online verder met het spel, en is het spel maar slecht geinstalleerd.
Wat moet ik doen?
Alvast bedankt..
mvg, Niels
Dan krijg ik een foutmelding:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Program: E:\setup\rsrc\cod2.exe
R6034
An application has made an attempt to load te C runtime library incorrectly.
En deze kreeg ik er cadeau bij:

Ik heb dat programma ''Microsoft Visual C++ Runtime ook al opnieuw geinstalleerd.
En microsoft office opnieuw geinstalleerd.
En die dll gedownload en in windows EN de submap office12 geplaats van Office. Maar hij blijft erom vragen.
Ook als ik de dll in de map van cod2 zelf plaats na de handmatige installatie.
De setup heb ik dan gewoon geactiveerd via de DVD, en ik negeer de foutmeldingen.
Het punt is dat ik niet online kan, want ik moet ''punkbuster'' aanzetten, maar die heeft hij niet geinstalleerd.
Dit doet hij namelijk aan het einde van het spel.....maar goed.
Als ik handmatig de setup van cod2 start, dan krijg ik aan het einde weer dezelfde fout. En kan ik niet online verder met het spel, en is het spel maar slecht geinstalleerd.
Wat moet ik doen?
Alvast bedankt..
mvg, Niels
Laatst bewerkt: