Runtime Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Hallo,
sinds enige tijd krijg ik, surfend op Internet, een venstertje met de melding "Runtime error, wilt u de fout opsporen? Ja Nee".
Weet iemand wat dit is en hoe ik dat kan oplossen?
Zie bijlage voor de foutboodschap.
Bij voorbaat dank,
Rudi.

Bijlagen

• runtime-error.gif
    runtime-error.gif
    28,7 KB · Weergaven: 32
moet je bij extra en dan bij internet opties de beveiliging iets lager zetten mocht dat niet lukken daar ergens zit de redemie om je probleem op te lossen

greetz

Dit wordt veroorzaakt door een fout in de broncode van de pagina. Je kunt deze melding dus negeren. Je kunt deze meldingen ook uitzetten.

Extra>internet-opties>Geavanceerd.

Daar zoek je naar "melding van elke scriptfout weergeven" en haalt het vinkje daarvoor weg, dan zoek je naar "foutopsporing in scripts uitschakelen" en vinkt die aan.

Wel, ik heb de beveiliging maar niet gewijzigd, die stond al op normaal en anders moest ik die op laag zetten.
Ik heb dat vinkje in IE aangezet bij "Foutopsporing in scripts uitschakelen" en even rondgesurft: geen melding meer gehad.
Ik vind het wel vreemd dat ik dit soort meldingen in het verleden nooit gehad heb.
Maar toch bedankt TIBORV en DJ_RISTO!
Rudi.

Heey TIBORV,

ik krijg nu plotseling de boodschap of ik door wil gaan, omdat anderen deze informatie ook kunnen inzien. Wat is dat nu weer? En houdt dat verband met de wijzigingen die ik net heb aangebracht in IE?
Zie bijlage.
Rudi.

Bijlagen

• info melding.gif
    info melding.gif
    26,1 KB · Weergaven: 28
Ja, dat heeft waarschijnlijk te maken dat je per ongeluk toch iets aan de beveiliging-instellingen hebt aangepast. Zet het vinkje en klik op OK

Sorry,
het gaat hier onweren. Voordat hier de stoppen doorslaan (altijd bij de minste of geringste bliksem) zet ik even mijn computers uit.
Zodra de bui over is, meld ik me weer.
Groetjes,
Rudi.

Hallo,
alles werkt nu naar behoren, en geen rare meldingen meer gehad.
Bedankt voor jullie hulp!

Rudi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan