runtime error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fithin

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
hallo,

Ik heb op mijn computer al een aantal weken last van een error.
deze error belet mij op internet explorer en/of windows verkenner te komen.
als ik de computer opnieuw opstart is er niks aan de hand, maar ben ik een tijdje bezig dan komt het bericht er in 1 keer en heb ik weer dit probleem.
de error zegt dat het een runtime error is maar ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden en er aan kunnen doen.
HELP?!?!

fithin

Staat er alleen maar runtime error? of staat er nog wat achter?

nee er staat nog iets achter... maar dat weet ik niet uit mijn hoofd... :confused:
anyway, als ik het nog eens zie laat ik het je weten

nee er staat nog iets achter... maar dat weet ik niet uit mijn hoofd... :confused:
anyway, als ik het nog eens zie laat ik het je weten

Maak dan even een screenshot!
Is het zoiets als dit maar dan jou plek waar het probleem bevind.

runtimeerror.jpg

(screenshot van google)

Laatst bewerkt:
c++ dat was het.. precies hetzelfde alleen dan met explorer.exe en internet explorer.
wat moet ik hieraan doen?

andere browser gebruiken zoals mozilla en opera maar ik denk dat het een fout is van internet explore en niet van jou.

en bij de explorer.exe ik kan geen mappen meer openen

Ik zal dan snel overstappen op een andere browser want internet explore maakt je computer er niet beter van.

ja dat zei je net ook al, bedankt daarvoor trouwens maar ik kan geen mappen meer openen omdat explorer.exe ook flipt... wat moet ik daar mee doen. dit is volgens mij een standaard windows onderdeel.

gewoon niet meer gebruiken of komt eht dan ook?

mappen! ik zet niet alles op mijn bureaublad, dat past niet. ;) is daar ook een alternatief voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan