runtime error

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdater

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2010
Beste forumleden,

wanneer ik mijn databank laat werken met access runtime 2010 dan krijg ik een runtime error en sluit ze de applicatie af. Ik denk dat ik de fout gevonden heb maar weet niet of ik een alternatief heb voor deze VBA code.
Heeft iemand een mogelijke oplossing hiervoor? (ik ben nog niet 100% zeker dat dit de runtimefout veroorzaakt) ik werk met access 2010 maar in dit geval is het wel de runtime versie waarmee de fout zich voordoet niet in de access versie.

DoCmd.RunCommand acCmdSaveRecord

Alvast bedankt,
Rik

Welke van de 10.000 runtime errors krijg je?

Welke van de 10.000 runtime errors krijg je?

Welke fout het is kan ik niet achterhalen, voorlopig is dit de enigste die ik krijg, maar blijkbaar wordt de fout niet gegenereerd door mijn runcommand functie want ik heb ze vervangen door:
Me.Dirty = False
Dit is de foutmelding die ik krijg "de uitvoering van deze toepassing is gestopt omdat er een runtime fout is opgetreden, de toepassing kan niet voortgaan en wordt afgesloten" meer krijg ik niet te zien. dus dit maakt het zo moeilijk om de fout te achterhalen. ik ben er vrij zeker van dat dit een bug is in de runtime 2010 alhoewel ik al de sp1 versie gebruik.
Groeten,
Rik

Heb je je code gecompileerd? In de VB editor naar menu "Foutopsporing" en daarna de 1e optie "... compileren".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan