Runtime fouten bij typen in tekstbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Van Haaren

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
202
Hoi,

Steeds wanneer ik op bepaalde fora (deze gelukkig niet ;)) in een tekstvak iets wil typen krijg ik een runtime fout, ook dikwijls bij het openen van een site. Soms ligt het aan een fout in een scr ipt, maar ik heb het nu ook bij sites waar ik een paar dagen geleden gewoon op kon.

runtime.jpg
runtime2.jpg


Ik heb nog véél méér van dergelijke foutmeldingen, maar kan ze niet allemaal posten he :)

(merk net dat als ik de smilies rechts druk ik de melding krijg dat de pagina niet gevonden is, het javascript wordt achter de URL geplakt)

Dank bij voorbaat, Jan
 
Laatst bewerkt:
Ga naar Internetopties/geavanceerd, en zet een vinkje bij 'foutopsporing in scripts uitschakelen'.
Verwijder vervolgens het eventuele vinkje bij "melding van elke script-fout weergeven"

Klik OK.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Kleinkramer
Ga naar Internetopties/geavanceerd, en zet een vinkje bij 'foutopsporing in scripts uitschakelen'.
Verwijder vervolgens het eventuele vinkje bij 'melding van elke scriptfout weergeven'

Klik OK.

OK, dank je :thumb:
 
Je kunt hier niet eens meer het woord *s c r i p t* typen of het wordt gecensureerd... :rolleyes:
 
Geplaatst door Kleinkramer
Je kunt hier niet eens meer het woord *s c r i p t* typen of het wordt gecensureerd... :rolleyes:

Inderdaad, daarom dat ik scr ipt heb getypt in mijn openingspost ;)
 
Oók slim bedacht... :D

Het is kennelijk iets van de laatste tijd, want ik herinner me niet dit eerder gezien te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan