Runtime probleme

Status
Niet open voor verdere reacties.

abilal

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2001
Beste mensen,
Ik heb namelijk de zelfde probleem als die van boven genoemd. Ik heb de oplossingen doorgenomen maar helaas het is mij niet geholpen. Want ik heb een engelstalige systeem in huis. Dus kan iemand mij misschien verder helpen. alvast bedankt.
Abilal

Over welk probleem heb je het? Wat er boven jouw topic staat kan per minuut verschillen.

Graag meer uitleg over je probleem

Hoi M@rio,
Als ik bij een bepalde website bezoek, krijg ik het volgende melding op het scherm:
A Runtime error has occurred. Do you wish to debug?
Line:101, Error: invalid character.

dat is wat ik te zien krijg altijd. Hoe kan ik van af komen of oplossen.
Alvaste bedankt.
abilal

Ga in Internet Explorer naar Extra -> Internet-opties -> tabblad Geavanceerd. Zorg dat er wél een vinkje staat voor 'Foutopsporing in scripts uitschakelen' en géén vinkje voor 'Melding van elke scriptfout weergeven'. Dan zou je van deze foutmeldingen af moeten zijn.

Dus uitvinken "display a notification about every script error" en aanvinken "disable script debugging"

Hoi Mario,
Thanks a lot for the help.
Ik ben er van af.

Verder ik heb een andere probleem. het heeft te maken met de toesenbord. er zijn sommige toetsen die niet kloppen als het drukt. bijvoorbeeld: als ik het @ wil drukken en shift ingedrukt en kliq op 2 dan krijg ik dit ". maar wanneer ik shift ingedrukt op " druk, dan krijg ik @.
Dus mij vraag is hoe kan ik goed zetten.

Alvaste bedankt.
Abilal

Je hebt gewoon een qwerty toetsenbord?

Hoe staat de landindeling? Die heb je nu waarschijnlijk nu niet op nederlands - verenigde staten staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan