Runtime versies voor MS Access applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander32

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2012
Ik heb een MS Access applicatie ontwikkeld en deze plaats ik bij de klanten die zowel Office 2003 als 2007 hebben draaien. Sommige pc's hebben zelfs niets draaien en telkens wordt er dan een Office Pro geinstalleerd. Nu weet ik dat je een run-time applicatie kan bouwen echter heb ik dit nooit gedaan en maak me dan ook zorgen of dat wel goed gaat.
O.a. gebruik ik in mijn verwijzigingen adobe acrobat 10.0 om via VBA tekst te importeren.
Weet iemand of dit bugvrij kan werken in omgevingen zoals besturingssystemen zoals XP, Vista en Windows 7.
Plus kan iemand mij helpen waar ik deze software vandaan kan halen zodat ik run-time versies kan ontwikkelen mits deze probleemloos werken natuurlijk.
Ik ben in bezit van Office Pro 2003 en 2007 en wellicht kan je hiermee uit de voeten echter weet ik heel weinig over deze materie.
Een link doorsturen waar alles duidelijk is uitgelegd is natuurlijk ook prima, kan redelijk programmeren.

PS ik bedoel niet dat er run time MS Access omgevingen geinstalleerd moet worden maar puur de applicatie zelf.
Ooit heb ik zoiets ontwikkeld in VB6 maar dat was in 1999 en ik heb geen VB6 en wil het liefst in Access 2003 of 2007 blijven.
Nog mooier zou zou dat je via een setup bestand zo de applicatie kan installeren.

Dit zou echt een oplosing zijn bij werkstations waar vrijwel niets opdraaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan