runtimefout

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnieboyke

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Hey, kan iemand mij zeggen wat een runtimefout is en hoe ik deze kan verhelpen. Regelmatig wanneer ik zit te surfen krijg ik in xp de melding: er is een runtimefout opgetreden wilt u beginnen met foutopsporing. Wanneer ik foutopsporing doe dan krijg ik een venster waarin wat ik denk scripts staan. Hier kan ik alleen maar foutopsporing onderbreken. Kan ik deze optie eventueel uitschakelen of kan iemand mij zeggen hoe ik deze fout kan herstellen ?

Dank bij voorbaat

Greotjes arnieboyke

RUNTIMEFOUT: Dit zijn fouten die optreden tijdens de uitvoering van een programmacode. Zo'n fout treedt op als een instructie niet kan uitgevoerd worden, bv: delen door nul of een tabel oproepen die is verwijderd. Zulke fouten onderbreken het programma en maken het soms volledig onbruikbaar.

Ga naar Internetopties/geavanceerd, en zet een vinkje bij 'foutopsporing in scripts uitschakelen'. Verwijder vervolgens het eventuele vinkje bij 'melding van elke scriptfout weergeven'

Vervolgens ga je naar Start/UItvoeren, en type Msconfig.
Ga naar het tabblad 'Opstarten', en vink Mdm.exe (Machine Debug Manager) uit, wanneer het daar staat.
Klik OK, sluit Msconfig af, en start Windows opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan