ruzie met skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gytrash24

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2012
Berichten
33
Hallo,

Nou heb ik dus gezien messenger er mee op houd toch alles maar over gezet op skype en mijn account die ik al had samen gevoegd met mijn msn account. Hier geen enkel probleem mee gehad. Alles staat er netjes in enzo. Maar nou krijg ik het in geen mogelijkheid voor mekaar om ook maar 1 klein wijzegingetje te doen. Ik word er helemaal gestoord van en zodra ik er dan aan ga lopen prutsen blokkeerd skype gewoon...

Kijk het enige wat ik wil is dit dat rood onderstreepte een andere tekst (screen shot van andere gebruiker)
http://img24.imageshack.us/img24/4242/skypescreen.png


Echter als ik dan probeer het te wijzigen (ik heb mij laten vertellen dat dit een mood message is) bij stemming dan komt er volgens anderen helemaal niks nieuws te staan. Dus hij pakt hem gewoon niet.
Nou weet ik niet zeker of dat wolkje onder je naam de moodmessage is maar goed als iemand weet hoe je dat aanpast hoor ik het graag... ik heb namelijk er iets staan wat ik er erg graag weg wil hebben. Maar in geen mogelijkheid voor mekaar krijg.
 
je kunt geen "moods"van een ander persoon wijzigen.
wil je die van jezelf wijzigen, klik dan op je naam ( in jou geval Elena) en je krijgt het pompup venster skype start
 
Laatst bewerkt:
Dat snap ik :p ik had die als voorbeeld gezien ik mijn eigen mood niet kan zien. maar het stomme is als ik mijne dus aanpas zoals jij zegt bij mijn naam en dan staat dat bij het venstertje wel. Dan veranderd hij dus niet.
 
domme vraag misschien maar klik je wel op "delen" nadien ?
 
ahaa. Ik heb het probleem gevonden -_-" wauw wat voel ik me weer lekker blond vandaag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan