rvg bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Hallo weet misschien iemand waar ik software kan downloaden (het liefst gratis) om RVG bestanden te openen?

Ik heb het programma FILEVIEUWPRO geïnstalleerd en heb hiermee de RVG bestanden proberen te openen,maar ik krijg de melding dat het een demo versie is en dat ik eerst het programma moet kopen om de bestanden te openen.
Ik koop dit liever niet omdat ik het maar eenmaal nodig heb om foto's van de tandarts te openen, is er misschien een andere manier om ze toch te openen.

probeer anders een quickviewplus

Thumbs plus is ook een mogelijkheid.

Misschien eens bij kodak op de site kijken voor een viewer?

Bestanden kunnen worden geopend met het programma waarmee ze zijn gemaakt. Dat programma heb je dus nodig. Soms kan het ook met andere programma's maar dan moet je wel even vertellen wat er in die bestanden staat. Zijn het plaatjes, tekst, of filmpjes bijvoorbeeld?

Ik verwacht overigens dat het om Autodesk bestanden gaat:
http://www.autodesk.com/products/autodesk-revit-family/overview

Laatst bewerkt:
Daar heb ik dus gewoon overheen gelezen. Eerst maar een bakkie koffie nu ;)

Ik heb alle programma's die jullie aangeven geprobeerd maar ik kan de RVG bestanden nog steeds niet openen.

Heb je ook al eens naar die link van 19:43u gekeken?

Ik heb al jullie mogelijkheden geprobeerd, maar helaas.
Het zijn foto's die de tandarts gemaakt heeft van mijn tanden, het zijn rvg files.
Is het misschien mogelijk om deze in een jpeg bestand om te zetten en dan te openen?

Ja, heb ik ook al eens aan gedacht.
kwestie van even googlen rgv to ...... of convert rgv
het is een zeer specifiek formaat, zeker om het exclusief te houden.
Maar als je een kopie maakt en er eens jpg of wat anders achter zet......Wie weet. Nee heb je.

Ik heb naar Kodak gebeld en deze hebben ze voor mij omgezet in JPG bestanden.
Hartelijk dank allemaal voor de gedane moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan