-rw niet herteschrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

cooky

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2008
ik heb dvd -rw gekocht om films op te zetten nu heb ik een film op dvd gezet maar wil ik er een andere overheen zetten maar wil niet lukken. en de dvd alleen wissen wil ook niet hij geeft aan dat het een dvd r is ipv dvd rw?

wie weet hoe dat allemaal kan

op elke dvd schijf staat -rw dat zegt niet dat het een herschrijfbare dvd is.
daar zal je de fout ingaan.
deze schijfjes koop je meestal ook per stuk en niet in een bulk verpakking.

welke heb jij gekocht en waar?
dan kunnen we eens zoeken.

ik heb ze bij een pc zaak weg en speciaal om overschrijfbare gevraagt.

het zijn platinum dvd-rw 4.7 gb 4x speed is toch een goed merk dacht ik

mi staat rw wel degelijk voor her overschrijfbaar.

Heb je bij het branden de film gefinaliseerd ofid...dan zou je eerst moeten on-finaliseren om hem weer te kunnen gebruiken.

om daar achter te komen hoe en waarmee heb je die film gebrand?

ik brand met nero 7
als ik een +rw in de dvd brander doe ik kan ik deze zo herschijrven zonder probleem. en als ik geen - kon branden zette die de film er ook al niet op

Dit vond ik op:
http://forums.breekpunt.nl/forums/topic.asp?TOPIC_ID=35830

Nero wist geen RW’s meer?
Door programma’s zoals CloneCD, Deamon Tools of Alcohol te gebruiken zorg je ervoor dat ze de ATIP gegevens van de CD/DVD verbergen. Nero gebruikt ook die ATIP gegevens maar als die verborgen zijn...
Gebruik voor het wissen of legen Nero CD/DVD Speed ( http://www.cdspeed2000.com/ ) (vanuit startmenu) die niet omkijkt naar die ATIP gegevens.
Ga naar “Extra --> Schijf wissen” en bevestig met “wissen”.
Nu kun je jouw schijfje terug gebruiken.

misschien helpt dit?

ik heb van alles geprobeerd nu die cd/dvd speed eens proberen ook het vinkje bij later bestanden toevoegen werkt niet

Ik weet het eerlijk gezegd zo ook niet meer...misschien zou je nero eens opnieuw installeren?

wil ook niet
ik haal nu een andere versie van nero die bij een kennis wel werkt

de dvd geeft aan dat ie beveiligd is als ik wil wissn terwijl het echt een rw is

Ik heb toch echt het idee dat je de dvd gefinaliseerd hebt op de een of andere manier.
In that case moet je dat eerst ongedaan maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan