:S Geforce FX5200 128mb, probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
4.232
heey ik heb een vraagie.

Ik ben een fanatieke gamer alleeen ik heb het gevoel dat me instellingen of kaart niet goed is.

Ik heb een windows xp met P4 2,8Ghz, 512 mb geheugen en een geforce fx5200 128mb dit op een agp 8X slot.

De games die ik speel lopen niet echt soepel
(pacific assault, doom3) de details staan al omlaag maar ze draaien nog niet lekker.

Ik heb ook al de nieuwe drivers gedownload en directx9c dit geeft geen verandering.

wie kan mij helpen of weet hoe ik het kan verhelpen??



greets mukkel
 
Je videokaart is ook niet helemaal geschikt voor dat soort zware spellen
 
ahaa dus daar kan het aanliggen.

Wie weet dan een goede kaart voor niet te duur???

want ben niet van plan honderde euroos te besteden aan een kaart.

Morgen is er namelijke een pc discount beurs in de buurt.

let me know.

greets mukkel
 
neem voor de prijs net onder de 200 euro een 6800LE volgens mij maar als je die gt neem is beter je kan wel zegge dit is te duur maar als jij alles op hgh en 1024x768 wil spelen moet je wel voor duurdere gaan , waar je nog ''jaren'' plezier van heb!!:)
 
Een 6800LE is een prima kaartje! Kun je ook heel veel spellen op 1024x768 op high spelen.
 
ja maar hij moet geen kaart van 100 kopen daar heb je over een jaar niks meer aan dan schokt elk spel al:D
 
Nee, een echt heel goedkoop kaartje moet je niet hebben :p. Maar met een 6800LE heb je wel een goed kaartje in huis en kun je nog wel een paar jaartjes.
 
ja want voor 100 heb je een nog geen 5700 als ik het goed heb daar kan nu alle spellen zo ik hoor op forums niet eens lekker meer op!!:p
 
lol wat is in godsnaam tweaken?

ik zie al dat de 6800 wel goed is dan
 
Geplaatst door Tarabass
Maar heb je de spellen dan wel getweaked?
ik volg je ook niet helemaal, tarabass...
Waarom moet je spelletjes tweaken, of bedoel je met getweaked dat je de instellingen moet verhogen in het spel?

Zo ja: dit zou ik nu niet echt tweaken willen noemen, maar misschien ligt dat aan mij... :confused:
 
HEEy kom net terug van de beurs.

heb er nu 512 mb geheugen bij gegooid en heb een radeon 9700 256mb geplaatst.


woooow pc loopt als een zonnetje alle spellen op hoogst lopen lekker strek :D:D :D
 
ik heb hem voor 150 euro.
de radeon 9700 128Mb was wel goedkoper, maar heb toch voor de 256mb gekozen


lol heb nu alleen geen discette meer. deze kaart heeft een voeding nodig de enige vrije voeding met smal kabeltje zit bij mijn boven aan in de kast en de kaart zit onder :) dus kabeltje was tekort.

heb nu ff de discettedrive losgekoppelt en daar de voeding van gepakt die zat wel in de buurt.
Zal wel een keer ff verlengkabeltje pakken zodat ik alles goed kan aansluiten.


tof videokaartje echt een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
ja.. ik zou hem niet aanraden hij is wel goed maar je had beter effe kunnen sparen voor een 9800tje stukken beter!!:)

alleen toch is die 9700 nog niet slecht nee... dus voor de prijs van 150 moet je wel een 9700 kopen wel de beste uit die prijsklasse!!:thumb:
 
lol ik zit hier beetje te kijken op het forum.

kijke ik links van me naar de doos van de kaart
heb ik helemaal geen 9700 :S

whaha maar een 9800 vaag ik had echt in m'n kop dat ik een 9700 had gekocht :cool:
 
Kijk das nou het goeie werk he. Denken dat je een vrij degelijke kaart hebt gekocht en er later achterkomen dat je een andere kaart, die veel beter is, hebt gekocht! Als dat nou ook zo bij mij ging :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan