wouterskurtt
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jul 2007
- Berichten
- 165
Beste helpers,
De mensen die 's nachts bij ons inloggen, daar is de online versie van ons boekhoudpakket vreselijk traag.
Traagheid in ons bedrijf. Vooral 's nachts waaraan zou dit kunnen liggen? Alles al onderzocht, alle services, ... e Hoe kan dat? Kan dat aan de provider van de klant liggen? Hoe pakken we dit het best aan, want klanten zijn erg boos.
Dit is de situatie:
We hebben de laatste weken veel klachten van users die klagen over de traagheid van de online versie van ons boekhoudpakket in de ochtendlijke uren tussen 5u en 7u.
Hiervoor werd een ticket gelogd bij jullie support.
Ze lijken blijkbaar geen oplossing te vinden en de klanten worden nerveuzer en nerveuzer.
Ik denk dat we weer klanten gaan verliezen. Dit moet echt opgelost worden.
Ik heb juist nog zelf testen gedaan.
5u25 op RDS10 als user supportms
De traagheid is als volgt te beschrijven:
Intikken van letters in het boekhoudprogramma: 1 letter duurt 5 tot 15 seconden voor deze verschijnt.
Oproepen taskmanager:
rechtermuisknop in onderste balk: 12 seconden voor menu verschijnt
klik op taskmanager: 12 seconden
klik op CPU, dan op Memory: 12 seconden
van tabblad Performance naar tabblad Details: 12 seconden
5u34: momenteel 1 user op RDS10: wings3132
5u37: minder dan 1 seconde reactietijd = OK
5u49: in notepad intikken “123”: soms snel, soms enkele seconden, soms 10 seconden.
Kan jij hier ook eens mee naar kijken aub. Dit moet dringend opgelost worden. "
Weten jullie waaraan dit allemaal ligt? Zelfs op dat tijdstip als je de Taskmanager wil opendoen , duurt 12 seconden? Lijkt dit dan iets met het online boekhoudpakket te maken te hebben?
Vriendelijke groeten,
Kurt
De mensen die 's nachts bij ons inloggen, daar is de online versie van ons boekhoudpakket vreselijk traag.
Traagheid in ons bedrijf. Vooral 's nachts waaraan zou dit kunnen liggen? Alles al onderzocht, alle services, ... e Hoe kan dat? Kan dat aan de provider van de klant liggen? Hoe pakken we dit het best aan, want klanten zijn erg boos.
Dit is de situatie:
We hebben de laatste weken veel klachten van users die klagen over de traagheid van de online versie van ons boekhoudpakket in de ochtendlijke uren tussen 5u en 7u.
Hiervoor werd een ticket gelogd bij jullie support.
Ze lijken blijkbaar geen oplossing te vinden en de klanten worden nerveuzer en nerveuzer.
Ik denk dat we weer klanten gaan verliezen. Dit moet echt opgelost worden.
Ik heb juist nog zelf testen gedaan.
5u25 op RDS10 als user supportms
De traagheid is als volgt te beschrijven:
Intikken van letters in het boekhoudprogramma: 1 letter duurt 5 tot 15 seconden voor deze verschijnt.
Oproepen taskmanager:
rechtermuisknop in onderste balk: 12 seconden voor menu verschijnt
klik op taskmanager: 12 seconden
klik op CPU, dan op Memory: 12 seconden
van tabblad Performance naar tabblad Details: 12 seconden
5u34: momenteel 1 user op RDS10: wings3132
5u37: minder dan 1 seconde reactietijd = OK
5u49: in notepad intikken “123”: soms snel, soms enkele seconden, soms 10 seconden.
Kan jij hier ook eens mee naar kijken aub. Dit moet dringend opgelost worden. "
Weten jullie waaraan dit allemaal ligt? Zelfs op dat tijdstip als je de Taskmanager wil opendoen , duurt 12 seconden? Lijkt dit dan iets met het online boekhoudpakket te maken te hebben?
Vriendelijke groeten,
Kurt