S.t.a.l.k.e.r.

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
754
Heey als ik het spel S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl wil opstarten krijg ik de melding:
Die Page-Datei is deaktiviert oder DateigroBe reicht nichts aus. Um zu functionieren braucht das Spiel eine page-datei von mindestens 2 GB. Bitte die systemkonfiguration anpassen, bevor das spiel erneut gestartet wird.

Weet iemand wat dit precies betekent en wat ik er tegen kan doen:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het vermoeden dat je je pagefile aan moet passen naar minimaal 2GB
 
Vertaal met machine en dit kwam eruit:

Het dossier van de PAGINA is desactiveert of dossier-ruw volstaat niets. Over functionieren de spelbehoeften een dossier van de PAGINA van minstens 2 GB. te passen gelieve de systeemconfiguratie aan, alvorens het spel opnieuw is begonnen.
 
Is het dan niet schadelijk voor mn pc als ik dat Pagefile aanpas? Want mijn RAM geheugen is 512 mb
 
Laatst bewerkt:
Vertaal met machine en dit kwam eruit:

Het dossier van de PAGINA is desactiveert of dossier-ruw volstaat niets. Over functionieren de spelbehoeften een dossier van de PAGINA van minstens 2 GB. te passen gelieve de systeemconfiguratie aan, alvorens het spel opnieuw is begonnen.


Ja en? Kun je net zo goed niks neerzetten. Het wordt er echt niet duidelijker op
 
het spel stelt nogal hoge eisen aan je systeem.
512mb is al het minimum. Zoals ik oa opmaak uit je bericht lees ik ook dat je pagefile mogelijk staat uitgeschakeld. en een pagefile ter grote van 2gb is wel erg absurd en komt mogelijk doordat je waarschijnlijk de volle graphics van het spel benut.
Hier een tip: http://www.gamer.nl/doc/38215

Beter is om windows zelf de grote van de pagefile te laten beheren.
 
Als je nu een 1 op 1 vertaling gaf oke maar die hele vertaling slaat nergens op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan