S-Video -> S-Video en RCA Video

• Onderwerp starter Onderwerp starter otie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

otie

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hallo, ik heb een vraag. ik heb een S-video kabel gekocht voor x360 bij de media markt, maar toen ik de verpakking opende, zag ik een switch, tussen S-video en SCART, dus ik ben nu een BEETJE screwed. Iemand een idee of er splittertjes zijn van S-Video naar S-Video en naar een ""geel kabeltje" (RCA)?

Alvast bedankt. Of is er iemand die weet hoe ik ze beide kan "enabelen"? (dus dat ik die switch openmaak en wat draadjes verwissel en toevoeg ^^)

///ik ga morgen terug naar de winkel maar de verpakking is al open dus 99% dat ze hem niet accepteren :(

splittertjes zijn van S-Video naar S-Video en naar een ""geel kabeltje" (RCA)?

Nee, die zijn er niet... Het signaal op de "gele tulp kabeltjes" (RCA) is composite video ("alles-in-één" videosignaal) en bij S-video zijn het kleursignaal en de sync/helderheid gescheiden ("S" staat voor separate) en zitten op een aparte ader in het kabeltje... Van S-video naar scart kan wel...

Nee, die zijn er niet... Het signaal op de "gele tulp kabeltjes" (RCA) is composite video ("alles-in-één" videosignaal) en bij S-video zijn het kleursignaal en de sync/helderheid gescheiden ("S" staat voor separate) en zitten op een aparte ader in het kabeltje... Van S-video naar scart kan wel...

Oke.. Bedankt! dan ga ik wel een s-video splitter halen en een s-video -> scart (heb ik wel en prop ik ook geluid bij)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan