S-video uitgang.

Status
Niet open voor verdere reacties.

iabkker70

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Hallo Allemaal.

Ik heb het volgende probleem.

Wil mijn PC verbinden met TV. Zodat ik videobestanden direct van mijn HD op mijn TV scherm kan kijken. Heb de kabels aangesloten. S-video en audio. Heb wel geluid, maar geen beeld. Heb alle uitleg die ik op het net kon vinden uitgeplozen maar ze gaan allemaal uit van een s-video aansluiten op de grafische kaart. Ik heb echter een onboard grafische kaart. Mijn S-video aansluiting zit op de TV kaart. (Een WinTV - PCI-FM). Ik kan echter nergens vinden hoe ik de S-video moet configureren zodat ik een beeldsignaal naar de TV kan krijgen. Heeft iemand ervaring met deze kaart?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Ing

hallo,

dat zal jou dus nooit lukken via jou tv kaartje omdat het namelijk en ingang is voor verschilenden bronnen.

bijvoorbeeld, een video camera of decoder enzovooort.

voor jou pc beelden op jou tv scherm te kunnen zien kun je namelijk 2 dingen doen.

1. een losse agp videokaart kopen met tv uitgang of
2. een verloop stekker kopen die je op je onbord video kart kunt plaatsen en daar de kabel op aansluiten naar tv.

maar houd er rekening meer dat optie 2 wel meerder beeld kwaliteit zal leveren als optie 1.

cusses ermee

Ik heb geen AGP slot in mijn PC. Dus die optie, daar kan ik niets mee. Heb het al geprobeerd met een 2e videokaart, maar de onboard laat zich niet uitzetten (Echt ALLES geprobeerd), dus dit is ook geen optie. Heb geen aansluitng op mijn onboard videokaart, enkel voor 1 beeldscherm, dus geen composiet uitgang.

je kunt een ook een losse pci kaart kopen met tv uitgang

en op je onboard video kaart kun jij een verloop stekker kopen wat het siganaal van je video kaart om zet op composiet die heb ik ook zelf op de laptop en het werkt best wel goed

Wat voor stekker is dat dan, en op welke uitgang moet ik die dan aansluiten?

zoals ik al zei moet je die aanlsuiten waar je monitor op zit die moet je los koppelen en daarop die verloop stekker insteken die je krijgt bij elke pc winkel en media markt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan