S-video?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aart S

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2005
Hoi hier,

Iemand verstand van s-video uitgangen in laptops?

Ik en mijn companen beameren nogal veel. Ik heb gemerkt dat de s-video uitgang van mijn Dell inspiron laptop een veel mooier beeld op de beamer geeft dan de HP NC9010 van mijn collega. Welke specificaties zijn hier nu eigenlijk voor? In veel advertenties enzo wordt nooit over de s-video of de tv-out gesproken.
Weet iemand waar je op moet letten bij aankoop?

(de reden voor mijn vraag is dat het beeldscherm van mijn dell stuk is en de reparatie dermate kostbaar is dat ik liever een nieuwe laptop koop)

BvD

Aart S:cool:

Het kan natuurlijk ook gewoon aan de videokaart liggen. Misschien is die van jou een stuk beter dan die van je collega...

Videokaart

Hoi Sarvo,

Ja dat denk ik ook wel maar waar kun je nu in de specificaties van de laptop zien of je een goede videokaart heb of een mindere?
Is het gewoon de prijs van de laptop misschien? Of het merk van de videokaart, en zo ja, welke is de beste dan?

Je ziet, een hoop vragen maar ik wil dus een nieuwe laptop kopen en ik heb advies nodig m.b.t. de prestaties t.a.v. het aansturen van de videouitgang. Hierover vind je in de folder namelijk meestal niet zoveel valt mij op.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
Misschien nog meer mensen die hier iets over kunnen vertellen?
MvG Aart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan