s-video

Status
Niet open voor verdere reacties.

sexshooter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
3
hallo,
ik heb een vraagje over mijn s-video, in het verleden heb ik hem kunnen aansluiten dat hij werkte en dat ik beeld had op mijn tv en monitor. maar ik heb overlaatst mijn pc geformateerd en nu krijg ik geen beeld op mijn tv :confused: alleen als ik pc opstart krijg ik beeld op men tv tot het laad scherm van xp weg gaat (bootscreen) daarna heb ik geen beeld meer:confused: kan iemand mij helpen??

ik heb een Nvidia radeon x1300 videokaart normaal


dank u
 
zal je wel drivers voor nodig hebben die na een format nu weg zijn:p
 
zal je wel drivers voor nodig hebben die na een format nu weg zijn:p



de drivers zijn denk geinstaleerd want bij apparaatbeheer is alles inorde. behalve ethernet controler omdat ik daar geen drivers voor vind :)maarja.
maar ik vind het raar dat ik perfect beeld heb bij het opstarten van de pc :confused: volgens mij moet ik die s-video poort ergens openen ofzo niet?? of activeren??
 
Zie je wel bij eigenschappen (rechtsklik op je bureaublad) instellingen 2 schermpjes( 1en 2)
Zo ja vink daar bij nr 2 het windows bureablad naar deze monitor uitbreiden.

Is dit niet het geval :
Je videokaart moet wel je TV herkennen.
Vaak moet je die kabel van de S-Video even eruit halen . PC en monitor uit . Dan S-Video erin met TV (op het juiste kanaal) pc (ook de PC monitor weer aan) opstarten .
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel bij eigenschappen (rechtsklik op je bureaublad) instellingen 2 schermpjes( 1en 2)
Zo ja vink daar bij nr 2 het windows bureablad naar deze monitor uitbreiden.

Is dit niet het geval :
Je videokaart moet wel je TV herkennen.
Vaak moet je die kabel van de S-Video even eruit halen . PC en monitor uit . Dan S-Video erin met TV (op het juiste kanaal) pc (ook de PC monitor weer aan) opstarten .

ik zie wel 2 schermpjes staan en als ik dat aanvink van uitbreiden dan krijg ik op mijn tv enkel mijn achtergrond te zien:confused:
 
ik heb een Nvidia radeon x1300 videokaart normaal

Weet je dat zeker:
Radeon is van ATI
Met Nviidia heb je GeForce en nForce

ATI Radeon 1300 heb ik zelf ook.

Dat je beeld heb is een teken dat hij hem wel heeft herkent.
Hij staat nu niet als cloone maar als extra scherm.Kijk eens in
start>alle programma`s>Catalyst Control Center ( is dat te zien ?)>Geavanceerd >Catalyst™ Control Center - Geavanceerd >tabblad View >display manager Dan op het 2 schermpje (desktop en Display Setup ) rechtsklikken en op clone zetten.


 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.

Je vraag is verplaatst naar de juiste sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan