S3 Prosavage ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_dust

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2003
Berichten
43
hey kheb de laatste tijd nog redelijk veel probs met mijn pc'tjen vb: als ik counterstrike speel (online game) dan gebruikt hij niet het gehele scherm en als ik niet op een server geraak toont hij IPV een kader met could not connect ... een zwart scherm. :confused: Kheb al veel geprobeert om dit weg te krijgen maar het lukt maar niet. zou dit aan de ram te wijten zijn? of aan mijn 3d kaart een s3savage kaart ... plz tell me
Want kheb gehoord dat een s3savage kaart wel meer voor problemen zorgt.

thx bij voorbaat :thumb:
 
Windows xp pro op een s3 savagekaart , ik vind het al knap dat je deze draaiende heb gekregen.

Deze kaart heb ik ook gehad met de drivers voor W2K, niets anders dan vastlopen.

Hij ligt nu in een doosje te genieten van zijn rust :)
 
Geplaatst door speedtouch
Windows xp pro op een s3 savagekaart , ik vind het al knap dat je deze draaiende heb gekregen.

Deze kaart heb ik ook gehad met de drivers voor W2K, niets anders dan vastlopen.

Hij ligt nu in een doosje te genieten van zijn rust :)

Heb jij dat ook al gehad :(
Ik had dit jaar op de HCC een s3 savage 32 Mb gehaald.

Windows 98- Schitterende kaart in UT maar freezed op verschillende momenten.

Win2k - Niets anders dan vastlopers en BSODS.

XP niet geprobeerd

en ook deze kaart ligt in zn doosje te rusten. Ik heb nu een geforce kaart zonder problemen.
 
nieuwe 3D-kaart

Kzal dan beter een nieuwe 3D-kaart aanschaffen want met mijn S3savage zal ik niet ver meer geraken ...
Maar welke 3D-kaart raden jullie aan want ik moet wel onder de 200 € blijven of er niet veel boven ...
en kheb ook al ram besteld +256mb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan