SABnzbd-0.2.5

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik gebruik sinds vandaag SABnzbd-0.2.5 om uit nieuwsgroepen "bestanden" te downloaden.
Ook heb ik een FTD account aangemaakt , werkt prima....
nu komt mijn vraag , als ik een "bestand" wil downloaden , klik ik op knop nzb ( binnen het programa FTD ) , zoek het bestand op in de volgende "site" , en klik dan op create nzb.ik sla dit op in mijn map nzb ( map op HD ) , en het downloaden kan beginnen. nu ga ik kijken via het programma SABnzbd-0.2.5 hoe de download verloopt. tot mijn verbazing gebuurt er niets. bij ETA staat unknown.
wat doe ik fout , sla ik een stap over , waar gaat het fout.
als ik een bestand ga downloaden , zie ik dus dat ie ook daadwerkelijk aanwezig is. dus niet de tekst "niet langer ondersteunt".....

help.

Open je de NZB wel met je download programma?

het download prog is toch SABnzbd ?? , als ik de download opsla doe ik dat in het NZB mapje , waardoor de download meteen begint........toch ??

Ik ken het programma niet, want ik werk met Newsbin pro. Even goed sla ik de NZB's op in een map, maar daarmee begint m'n download niet automatisch.

http://www.binaries4all.nl/sabnzbd/downloaden.php

dit is de site die de beschrijving geeft van SABnzbd...

een vriend van mij ( die je nooit kan bereiken als je um nodig hebt) zei dat dit de simpelste manier is om te gaan downloaden uit nieuwsgroepen.
als jij zegt dat het makelijker kan / en of beter zeg het mij dn maar , dan probeer ik dat dan wel...

thanks james hunt

ga ik dat maar eens proberen dit schiet niet echt op.
thanks !!

heb je ook wel de server van je provider of je payserver toegevoegd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan