Safari Browser voor windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugbear

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
118
Hoi.

Is de browser Safari van apple voor windows Vista veiliger dan Firefox Opera en IE?
 
Geen enkele browser is 100% veilig, voor elke browser komt er om de zoveel tijd weer een update/patch uit.
 
Ik bedoel voor virussen en spyware.

Want ik dacht dat de meeste mensen Firefox en IE gebruiken.
En weinig mensen gebruiken safari, dus ik dacht dat daar bijna geen virussen op gericht is.

Owja, ik had laatst nog een trojan downloader.swizzor. En deze virus kan je krijgen als je op internet rond surft.
En dat terwijl ik altijd rondsurf met mozilla firefox!
En daarom dacht ik dat safari beter zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel voor virussen en spyware.

Want ik dacht dat de meeste mensen Firefox en IE gebruiken.
En weinig mensen gebruiken safari, dus ik dacht dat daar bijna geen virussen op gericht is.

Owja, ik had laatst nog een trojan downloader.swizzor. En deze virus kan je krijgen als je op internet rond surft.
En dat terwijl ik altijd rondsurf met mozilla firefox!
En daarom dacht ik dat safari beter zou zijn.


Kdenk niet dat sommige virussen en spyware specifiek gericht zijn op een bepaalde browser maar wel op een bepaalde besturingsysteem . Dus met een gewoon antivirus programma en anti-spyware programma zouden alle browsers veilig moeten zijn . Zelf gebruik ik safari en heb ik windows xp met avg free edition en ad-aware en nog nooit heb ik zware virussen gehad. Gewoon beetje verstandig surfen en dan zijn alle browsers veilig !
 
Safari "lijkt" veiliger te zijn omdat het meerendeel van de gebruikers het native op een Apple computer gebruikt. Aangezien er voor Mac OS weinig tot geen virussen zijn kan het kloppen maar dat betekent dus niet dat de browser daardoor veilig is.

Safari voor Windows werkt net als Firefox voor Windows, zoals gezegd met de juiste programma's is de boel aardig veilig te houden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan