Safari geïnstalleerd en geen "groene" vinkjes van Norton Internet Security 2012 meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jokeee

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
Berichten
78
Ik heb Safari geïnstalleerd op mijn PC, want IE liep steeds vast.
Maar nu zie ik geen "groene" vinkjes meer van mijn Norton Internet Security beveiliging meer achter de websites van Google, als ik zoek op Google.
Hoe kan ik die (groene) vinkjes wèl weer achter die websites krijgen (of die vraagtekens natuurlijk enz.)??

Ik vind die "website" beveiliging van Norton namelijk super handig.

Ik hoor graag van jullie.
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo eens naar de productpagina van Safeweb (daar hebben we het volgens mij over) kijk, dan lijkt het dat alleen IE en Firefox worden ondersteund.
 
Naarling heeft hier gelijk in.
Safari is een MacOS browser die Safeweb plugins van Norton niet ondersteund.
 
Dus Firefox installeren als je deze optie wilt behouden en je wil van IE af !!
 
Ik vind Safari juist zo fijn.
Wat ontzettend stom van Norton dat ze "Safeweb" niet voor alle browsers ondersteunen.

Manneman, moet ik nu Safari eraf doen? HOE?? (ben PC leek)
Firefox.....is die net zo goed?
 
Firefox is vele malen beter !! Sneller en open source dus constant door ontwikkeld.....

Verder is het niet stom van Norton maar van Apple die Safari maakt ;-)
 
Google Chrome wordt ondersteund door Norton.
Anders die maar doen denk ik??:confused:
 
Lijkt mij wel.....ik denk dat je tevreden zal zijn !! Zeker in combinatie met een Google Account !! Overal dezelfde instellingen en favorieten bijvoorbeeld !!
 
vroeger was dat je g-mail account.

Maar Google Chrome is dan een stuk sneller dan Firefox.
En ik weet niet wie Firefox net snel noemde, maar die heeft nooit chrome gebruikt...
 
Yep, dat was ik !! Firefox is in verhouding met IE en Safari snel te noemen en hoort naar mijn idee bij de snellere browsers......feit blijft dat Chrome sneller is !! Daar heb je gelijk in.....
 
Als je gmail account hebt, heb je dan automatisch een Google account voor Google Chrome?
Hoe moet ik dat Google Chrome account aanmaken?
Waar kan ik dat eventueel vinden?
Op sommige sites lees ik dat je het juist "niet" moet doen.....gevaarlijk met privacy enz. enz.
 
Ach ja, privacy scoren al die grote bedrijven niet zo best !!

Een Google account kan je gewoon op Google aanmaken !! Wijst zichzelf......en ja, dan heb je een account voor Chrome.

https://accounts.google.com
 
Oké, hartelijk bedankt, aardig van je.
Geeft het nou voordeel om een Google account aan te maken.....ik bedoel wat is precies het voordeel?
Heb jij er bijvoorbeeld één?
 
Ja hoor, je kan overal bij je favorieten bijvoorbeeld wat ik zelf wel erg handig vind temeer omdat ik ook een Android telefoon heb !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan