safeway muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan doodeman

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2006
hallo,

ik heb een safeway muis weet iemand hoe ik deze aan de praat kan krijgen. hij pakt alleen de muis in de seriele poort

Laatst bewerkt:
welk besturings syteem heb je het over..?
en wat wil je moet die op usb of een ps2 aansluiting komen (usb = ook seriel)

ik heb windows xp pro. en heb een normale muis in de normale poort en probeer mijn safeway muis op een de usb poort aan te sluiten. alleen dan pakt deze hem niet

Doen je andere usb poorten / apparaten het wel gewoon?
Heb je veel aan je usb poorten hangen?
Het kan nog wel is zo zijn dat je te veel aan je usb poorten hebt hangen en dat hij het niet trekt qua stroom vermogen.

ik heb voor de rest niks in mijn usb poort zitten. als ik de muis in de usb poort heb, herkent de computer hem wel alleen zie ik geen instalatie mogelijkheid. kan ik deze software ergens vinden

Asl Xp de muis wel ziet zal XP inprincipe met de standaard driver voor de muis aan de slag gaan als hij het muismerk niet herkend.

Normaal gesproken ( als je iets onbekends op een usb ansluiting wil aansluiten) installeer je eerst de software en drivers op je pc en dan pas steek je de muis in je usb poort. Op die manier herkend Xp de muis wel en zal de software ook gaan werken.

Dit alles zal toch ook wel vermeld staan in je handleiding die er bij zit. :)

johan doodeman zei:
ik heb voor de rest niks in mijn usb poort zitten. als ik de muis in de usb poort heb, herkent de computer hem wel alleen zie ik geen instalatie mogelijkheid. kan ik deze software ergens vinden
wat is dan het probleem?:shocked:

het probleem is dat ik er geen handleiding bij heb. en mijn computer start de installatie niet automatisch.

mooi dat er zo snel gereageerd word op dit forum.

ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft

zeg nou is: doet de muis het of niet?
Je hoeft met een muis met xp eigenlijk helemaal niks te installeren normaal gesproken.

volgens mijn computer moet de muis correct werken als op de config kijk. alleen gebeurt er niks

je werkt toevallig toch niet met 2 aangesloten muizen..?

omdat je ook in de config kijkt, of je zou dit dmv toesen bord moeten doen...

ik heb er wel twee muizen in maar als ik de een er uit haal gebeurt er helemaal niks met die andere muis

herstart je pc eens met alleen je safeway muis aangesloten....

dat heb ik dus gedaan en dan kan ik mijn muis niet bewegen en alleen met de toetsen iets regelen

Als je in eigenschappen voor muis kijk geeft ie dan wel aan dat er een usb muis is.
of staat ie dan nog op bv de PS2 poort ipv USB...? (tabblad hardware)

Anders zou ik zeggen zet er een adapterkabeltje tussen USB > PS2

heb dat ook al gecontroleerd. maar heb net ook de suggestie gekregen voor het kabeltje en dan schijn het probleem opgelost te zijn.

ik dank je hartelijk voor de moeite

moet ik ook nog iets doen om te zorgen dat er niet meer gereageerd word op deze vraag

Graag gedaan,

wat een muis je al niet kan doen....:D

succes verder

johan doodeman zei:
moet ik ook nog iets doen om te zorgen dat er niet meer gereageerd word op deze vraag
Je kan klikken onderaan deze pagina op: "Vraag is opgelost"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan